Mistä saa ostettua verryttelyasuja? Tarkoitan ihan verkkareita, enkä mitään softshell tai muita vaatteita. Olisin kiitollinen tästä tiedosta.
Mistä verkkareita isoille miehille?
Riuska2
6
680
Vastaukset
- fldflkfjsdl
Kysytty jo http://keskustelu.suomi24.fi/t/14435883/verkkareita-4xl
- Riuska2
Ei oikeastaan... Hän etsi tietynlaisia, mutta minä en. Ja toiseksi, minä etsin koko asua. En pelkästään housuja.
- tarvettaolis
vyötärö 150 cm .
- ldksjfldjslfkdsj
Kokeile motleydenim.fi tai bigoliver.fi niin löydät ainakin äksiä kokoihin, malleista en tiedä. Sittenpä näet.
- isomahainen
Hö? Viesti oli jostain syystä poistettu.. Mr Big on kyllä liike Helsingissä Citycenterissä ja toinen myymälä on Vantaan Jumbossa. Myyvät isoille miehille kaikenlaisia vaatteita.
- hetihännuolöytää
Tsekkaapa retroverkkari.fi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784