Olen aikeissa ostaa elämäni ensimmäistä automaattivaihteisto autoa. Epäilyttää vain että kuinka homma pelaa 10 vuotta vanhassa autossa. Eli kysymys kuuluu: on Volvon autom.vaihteiston kanssa ollut ongelmia?
Automaattivaihteisto
6
2631
Vastaukset
- Kokenut
Ostin itse elämäni ensimmäisen automaattivaihteisen auton 3 v. sitten, V70:n (vm. 2000), enkä ole vaihteiston osalta katunut, muutoin kyllä. Vaihteisto on ymmärtääkseni japsien tekemä, se vaihtaa kuin unelma! En ajaisi enää muulla kuin automaatilla.
- juha
monia vovoja ja niiden automaatit on kyllä toimineet hyvin,ei mitään sanottavaa vikaa ollut.
- 740
Hyvin toimii, minulla on vm.88 740:en automaatilla
ajettu 420000km ja eikä mitään ongelmia. - Putte
Täyteen,eikä mitään vikaa,vaihda vaan öljyt .
Edellinen oli 740 -92, jossa oli 250000 takana ilman vaihteisto-ongelmia. Nykyinen (S70 -00) on ollut pari vuotta. Vaikka uudemmassa on yksi pykälä lisää, silti hitaissa nopeuksissa vaihto on joskus nykivä. Joku taisi arvella, että olisi ensimmäisten elektronisten lootien "ominaisuus".
Kysyin kerran katsastusmieheltä ja vastaus oli, että ei ainakaan enempää ongelmia kuin käsivaihteisissa.- kokeiltu
245:n laatikko BW hajosi 150.000 jälkeen ja vaihtolaatikko pätki 100.000 jälkeen .Öljypohjasta löytyi koko ajan isoja lastuja.
745 japsi laatikko pelaa kuin enkeli ainakin vielä 220.000.
Eukon 850 (usa malli) sohlaa koko ajan , muttei sinänsä hajoa, ilmoittelee kaikenmaailman vioista sytyttelee ja sammuttelee varotusvaloja, Volvolla ovat huuli pyöreänä kun sellaisia valoja ei pitäisi edes olla.Pakkasilmoilla voi jumittaa, niin että tuskin saa edes D:tä päälle tai winter
menee itsestään päälle.Kaiken kaikkiaan ei ihan hyviä, mutta kivoja ajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa862650En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101704
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181572Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681427- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029