Ottako työ käynnä Savossa ? Savo on suurvalta, joka ulottuu Suomem pohjoespuolelta Salomonin suarille. Savo on vähintännii mualiman kaanein mua ja mualiman napa.
Savon piäkaapunti on Kuopijo, tosij jottii tolovanat tykkee, jotta se oesj jokkii suamarin Mikkelj taekka pahimmassa tappaaksessa Savollinna.
Nykyselläsä Savo on mualiman napa, jonka asevvoemat - Savon Rikaattj Mikkeljssä ja Karjalan lennosto Siilijjärvellä ja laevasto Raatapohojasalamesa - pittääp kaekemmualiman hulttijoeta kurissa ja ojennuksessa. Asevvoemia komentaap oman kylän poeka, Kiäriäissepi. Meellä ee poejankoltiaiset silimille koekkelehi !
Tulukeepa käymmää vaikka rattorilla taikka riisseliautolla !
Savo o mualiman napa
R-öm-pötti
1
125
Vastaukset
- suloinenSatakunta
Ei kiinnosta, jo tuo hirveä murre ärsyttää. Onko teillä alemmuudentunne kun aina sitä savolaisuuttanne korostatte?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774