Olen 18-vuotias tyttö p-savosta, ja pidän vanhemmista miehistä (ikä mieluiten 28-40) ja tykkään seksistä. Haluaisin vakituisen seksisuhteen, enkä välitä olisiko mies varattu. Onko minussa jotain vikaa? Onko outoa jos en pidä omanikäisistä ? Entäs se että tykkään miellyttää sängyssä ja tehdä niinkuin toinen käskee tai haluaa?
18-vuotias ja vanhemmat miehet
19
631
Vastaukset
- vanhemmista
Eihän sinussa vikaa, olet erinomainen naisenalku. Harvat pitävät omanikäisistä. Moni nuori nainen ai halua opettaa keskenkasvuisia poikia, vaan nautia elämästä.
- Tämmönemiesvaa
Täällä olisi 27v mies. Kiinnostaisko vaikka kikissä tutustua ja tavata sitten joskus ;)?
- Mustikkashotti
Ehkäpä? Laittappas kikkiä?
- Tämmöinenmiesvaa
Orginaleero
- namnamsluprsou
Laita spostia 45v mies koillis-savo autolla pääsee myös minne vaa,,kiinnostaa pitempi aikanen seurakin..65jope@gmail.com viestii
- Cgchyvä
Moikka..oletko mistä päin? Olen 38..
- Mustikkashotti
017 alueelta
- Cgchyvä
Minä olen 017 alueen rajalta..
- Mustikkashotti
Mielenkiintosta;)
- Cgchyvä
Mitenkähän saatas yhteyttä toisiin?
- Mustikkashotti
Kik? Sähköposti? Jokin vähän yksityisyyttä antavampi..
- Cgchyvä
Sähköposti/numero..?
- Cgchyvä
Ok..otin postin ylös..minkälainen olet?
- Pohjoissavvo
Kikkaa tuh_ma
- zxxcvvbbb
Kikkaa kipukoukku perseeseen syvälle
Kyllä minullekin kelpaisi 18 neidon seura
- Savokomistus
Kikkiä?
- kallekustiikulliol
ei oo yhtää vikaa sinussa ,,minäkään en pidä oman ikäisistä naisista vaan nuoremmista naisista..
- Kakesetäjakomäestä
Hei vaan! Minä olen Kake Jakomäestä ja tykkään kirjoitella tyttöjen nimimerkillä ja vongata kuolaavien plösöjen äijien postia. Luen niitä sitten peiton alla illalla ja tyydytän itseäni.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927