Olen 18-vuotias tyttö p-savosta, ja pidän vanhemmista miehistä (ikä mieluiten 28-40) ja tykkään seksistä. Haluaisin vakituisen seksisuhteen, enkä välitä olisiko mies varattu. Onko minussa jotain vikaa? Onko outoa jos en pidä omanikäisistä ? Entäs se että tykkään miellyttää sängyssä ja tehdä niinkuin toinen käskee tai haluaa?
18-vuotias ja vanhemmat miehet
19
637
Vastaukset
- vanhemmista
Eihän sinussa vikaa, olet erinomainen naisenalku. Harvat pitävät omanikäisistä. Moni nuori nainen ai halua opettaa keskenkasvuisia poikia, vaan nautia elämästä.
- Tämmönemiesvaa
Täällä olisi 27v mies. Kiinnostaisko vaikka kikissä tutustua ja tavata sitten joskus ;)?
- Mustikkashotti
Ehkäpä? Laittappas kikkiä?
- Tämmöinenmiesvaa
Orginaleero
- namnamsluprsou
Laita spostia 45v mies koillis-savo autolla pääsee myös minne vaa,,kiinnostaa pitempi aikanen seurakin..65jope@gmail.com viestii
- Cgchyvä
Moikka..oletko mistä päin? Olen 38..
- Mustikkashotti
017 alueelta
- Cgchyvä
Minä olen 017 alueen rajalta..
- Mustikkashotti
Mielenkiintosta;)
- Cgchyvä
Mitenkähän saatas yhteyttä toisiin?
- Mustikkashotti
Kik? Sähköposti? Jokin vähän yksityisyyttä antavampi..
- Cgchyvä
Sähköposti/numero..?
- Cgchyvä
Ok..otin postin ylös..minkälainen olet?
- Pohjoissavvo
Kikkaa tuh_ma
- zxxcvvbbb
Kikkaa kipukoukku perseeseen syvälle
Kyllä minullekin kelpaisi 18 neidon seura
- Savokomistus
Kikkiä?
- kallekustiikulliol
ei oo yhtää vikaa sinussa ,,minäkään en pidä oman ikäisistä naisista vaan nuoremmista naisista..
- Kakesetäjakomäestä
Hei vaan! Minä olen Kake Jakomäestä ja tykkään kirjoitella tyttöjen nimimerkillä ja vongata kuolaavien plösöjen äijien postia. Luen niitä sitten peiton alla illalla ja tyydytän itseäni.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745