Voi helekutin ... Jos siitä ämmästä tulis resitentti Suomeen, niin minä lähen. Ei voi asua samassa maassa. Muutan joko Pohjois Norjaan tai Haaparantaan.
Sillon kun Halosesta tekivät resitentin, niin olin niin tiukasti ryöelämässä kiini, jotta en piässy irttautummaan. Nyt elakkeella ei pitele mikkää.
Urpilainen presidentti.....
18
188
Vastaukset
- lepakkopressa
Halonen on vain homojen ja lesbojen asialla, ei siitä ole päättäviin hommiin!!
- voi-kriistooooossss
http://mvlehti.net/2017/02/04/video-sekopainen-kirjailija-anneli-merilainen-sorkkisi-suomalaisten-geeniperimaa-kehitysmaiden-muslimeilla/
Siinä sitä on Urpilaistakin tarpeeksi - Rllapess
Urpilaenen voes männä sinne Pohjamualle pientilan emännäks, siihen oes onneomijjaan. Hyvä emäntä talossa varmmaan, en eppäele. Kyllä hän varmmaan ukkosa kurissa pitäs, jos juoponvikkoo sattus olemmaan hänen armaassaan.
- suomalaisten-sinisilmä
Tuossa todellista suomea, yllätääkös yhtään suvakkeja.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702042200065366_uu.shtml
Itkuun purskahtanut mies ja Hurstin pitkä leipäjono mykistivät Antti Rinteen: "Hyvinvointivaltio ei ole valmis" - samaltanäyttää
Onko ilmeessä yhtälääisyyttä?
https://travsd.wordpress.com/2010/06/16/stars-of-vaudeville-175-stan-laurel/ - Klepo
Kaikille ulkomaalaisille, sekä turisteille että n.s. mamuille pitäs ensmäisenä esitellä Helsingin Helsinginkadun Hurstin valinta. Siitä sitten Vaasankadulle ja Sörönäisiin Piritorille. Onkohan tuo meijän resitenttikkää ikinä käyny siellä moikkaamassa suomalaisia alan miehiä ja naisia?
- kyllätosionjanähtykin
Suvakki sokkoja nämä on kaikki höpöttäjät -harhaanjohtajamme suomemme jakajat.
- sDGrGFRWGR
Tiedä vaikka menis kunhan vaalit lähenee, eihän ne politikot muuten!
- trauma
Minä aloin pelkäämään , kun Urpilainen oli niin hurjan näköinen silloin kun se Kokkolassa riehui ja soitteli poliiseja. Se oli silloin kun jotkut miehet eivät miellyttäneet kokouksessa.
- onmeilläehokkaat-huh
Presitentti Urpilaisen vieras geenotohtoti Meriläinen Memgele meinaa alkaa suomalaisia jalostaan afriikasta tulevilla elintasopakolaisilla.
Enpä taidakkaan äänestää Urpilaista,liian aikaisin paljasti tavoitteensa. - LOLRasse
Kyllä Lieksan naisvihaajavähäpoikia ottaa koville. :D
- LOLsuvakki
Jos sanotaan suoraan, niin Urpilainen ei ole sopiva pressaksi! :D
En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin.
Kaikki riippuu siitä miten kansa äänestää.- mandivaimo
Niinhän muinoinen Lieksan demari kauppalan valtuutettukin L.P. totesi " En hyväksy enä hylkkää pikemminni päinvaston."
- varman.piälle
Onhan se tärkeetä ruveta kaikki naisehokkaat jo valmiiksi haukkummaan. Jos eivät edes ole sitten ehdolla niin ei jää haukkumata.
- jolokonjolokojolokon
sekarotu suomi siitä urppi tykkää ja halajaa miljuunia jolokotelijoita suomeen ja liekaan, lieka täyteen jolokoteluita
- muuallaoleva
Pitääkin tulla talvilomalla katselemaan lieksalaista kansainvälistä meininkiä. Samalla voi nauttia siitä ettei sinne tarvitse jäädä pysyvästi. Onneksi tuli aikanaan lähdettyä työn perässä ja näin saatua kunnon elämä.
- älä.suotta.vaivaudu
Mitä turhia tänne tulemaan, ompahan sitten vähempi valitettavaa jälkeenpäin kun pysyt siellä suuressa maailmassa, missä on kaikki hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009