Ensimmäisen kerran elämässäni olen nyt tässä tilanteessa: nopeusrajoitus muuttui lähellä taajamaa 40-alueeksi, takana alamäki ja huomaamattani vauhti oli noussut 80 km/h. Poliisiauto ajoi vastaan, oli mitannut tuon törkeän ylinopeuden. Kortti lähti heti. Voi ei, mitä odotettavissa, anyone?! Ja ei saarnoja kiitos, olen jo piessyt itseäni tarpeeksi, ei enää lyötyä tarvitse lyödä.
Huima ylinopeus, kortti hyllyllä, mitä odotettavis
2
140
Vastaukset
- enolerobotti0
Sakkoja, riippuu onko ollut ennenkin liikaa vauhtia.
Mulla 80 alueella 130, 2 vko kortti veks ja sakot. Ei aiempia sitä ennen kuin 1. - Jussi..Pussi
Joo, ehkä tuossa ylinopeudessa ja paikassa oli muutakin, esim. suojatietä, koulua, päiväkoti, jne. Muutoinhan poliisi olisi ratkaissut tapauksen poliisiautossa rv:llä vakavana piittaamattomuutena.
Koska näin ei tapahtunut, niin tulee kuulusteluun kutsu ja kuulustelu törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Liisan kortti on tietysti koko ajan kuivumassa.
Sen jälkeen odottelua, mitä syyttäjä asiata sanoo. Nostaako samasta syytteen, vai määrääkö poliisin kirjoittamaan sinulle rv:n vakavasta piittaamattomuudesta.
RV eli sakko sieltä tulee käräjiltäkin ja ajokieltoa 3-4 kuukautta.
Edellinen kirjoittaja valehtelee, sillä minimi kortin kuivattelussa on yksi kuukausi ja 50 km/h ylinopeudesta olisi tullut jo ehdollista vankeutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690