Onko Jämijärvellä siistejä perheelle soveltuvia vuokra-asuntoja? Kerrostalo ei ole vaihtoehto. Tarvis olla ainakin kolme huonetta....
Vuokra-asunnot perheelle
13
2430
Vastaukset
- Tervetul
Kysyppä kunnantoimistolta Annelta ;)
- Anonyymi
Eipä kunta vuokraa taloja nyt kenellekään käsky tullut kuulemma työntekijöille kunnan johtajalta
- Anonyymi
Jaa miksei?
- Anonyymi
Suorathousut vaan jalkaan niin kyllä kämppä löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suorathousut vaan jalkaan niin kyllä kämppä löytyy
Pistäkää nyt nämä tärkkihousut läheen sieltä . Pakettiautoon ja mahdollismman pitkälle. Ette voi olla noin paskahousuja. Nämä muutamat savunahat pilaavat kaikkien maineen..huom pelkäävät isoja porukoita
- Anonyymi
tehdään ,romanien kylä eli kaiki sinne,sossu avittaa,,,,,,
- Anonyymi
lähtöö,kaurat siilosta
- Anonyymi
Jämppäläiset on vähä ujoja,Karvias,kyllä lähti.
- Anonyymi
Elokuuhun saakka pärjää telttamajoituksessa ihan hyvin.
- Anonyymi
Sit kun ei löydy kunnollista niin ostetaan homeinen talo ja muutetaan sinne vauvan kans.
- Anonyymi
Näinkö sä oot tehny vai???
- Anonyymi
En. Mun sukulainen.
- Anonyymi
Miksi edes muuttaa jämijärvelle?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764