Olen joutunut ahdistuksen umpikujaan, enkä näe tietä kuinka pääsisin tästä ahdingosta ulos vapauteen.
Pyydän esirukousta, että saisin edes yhden ystävän.
Meitä yksinäisiä eläkeläis miehiä on suomessa pilvin pimein -uskovaisia ja ei uskovia. Siksi anon rukoilkaa.
On ahdistava olla täydellisessä yksinäisyydessä.
2
109
Vastaukset
- palstaaseuraileva
Ihmisen ei ole hyvä olla yksin. Tarkoittaa muutakin kuin parisuhdetta. Yksinäisyys on Suomessa yleinen ja ongelma. Maa on harvaan asuttu, suvut pieniä.
Jumala näkee elämäntilanteesi. Jos vain mahdollista, niin mene rohkeasti mukaan seurakunnan toimintaan ja vapaaehtoistyöhön. Perheettömänä tämä on itselläni ollut ratkaisu erakoitumiseen ja ainakin tällä hetkellä olen saanut sosiaalisuutta tarpeekseni.- keskellä-Suomea
Jumala näkee, mutta tuskin mitää tekee,. V. ÄRSYTTÄÄ nämä kaikki muka Herrat jotka istuvat paskat housusssa ja nauttivat tai lähettävät kelalappujaan hylättynä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784