Kevennetään vähän tätä ilmapiiriä pienellä vitsillä, mikä on naurattanu mua jo kauan.
:))
Eli nuoripari oli menny naimisiin, ja päättivät tehdä siinä sitten pienen laivaristeilyn Silja-nimisellä laivalla. Onnellisina vasta-avioituneet myös suunnittelivat, että kun heidän yhteinen muksunsa joskus tulla tupsahtaa, niin hänet nimetään laivan mukaan Siljaksi.
No illalla huonoksi onneksi nousi kauhea myrsky kesken parin lemmiskelypuuhien ja aallot heitteli laivaa niin kovasti, että sulhanen tipahti sängystä kesken touhun.
Morsian huolestui kamalasti ja kyseli hädissään sulholta, että ei kai tämä loukannut itseään..? Sulhoparka sieltä lattialta vastasi ettei hänelle käyny mitenkään, mutta Silja meni pitkin seiniä. :)))
Jos ei joku ymmärtänyt, niin en kyllä selitä ;))
Mukavaa lauantaita kaikille tasaåuolisesti. Toivottavasti jokaiselle nousi edes pieni hymynkare kasvoille. :)
Pieni kevennys tänne.. :)
40
573
Vastaukset
- TosirealistiKokkolan
Hah, miten se on mahdollista eihän se Silja ollut vielä edes syntynyt? hah, hah, haa!!!...
Ai hitto ku sä oot törkee... ;) Tääki on melko paha:
Eli et mitä yhteistä on blondil ja Ikean huonekaluil? Molemmat on mageen näköisii ja ku viet ne himaan nii jalat levähtää auki mut sit jo huomaatki et ruuvei puuttuu... ;)tinttu-liina kirjoitti:
:)))) No oli toikin aika paha :)))
Tiedätkös Artsi muutes mitä eroa on blondilla ja hissinappulalla? No hissinappula ei vingu ku sitä painetaan :)))
tinttu-liina kirjoitti:
Tiedätkös Artsi muutes mitä eroa on blondilla ja hissinappulalla? No hissinappula ei vingu ku sitä painetaan :)))
No tiedätkö sä sit et kuinka saat neljä blondii istuun yhdel jakkaral? No sä käännät vaan jakkaran ylösalaisin ;)
Tää pitää viel kertoo et mitä samaa on blondil ja Hesaril? No molempii painetaan yöl ja laitetaan sit aamul jakoon ;)
artagnan kirjoitti:
No tiedätkö sä sit et kuinka saat neljä blondii istuun yhdel jakkaral? No sä käännät vaan jakkaran ylösalaisin ;)
:))) Eka piti vähän miettiä tuota.. :P Sit ku aukes, nii mun simmut oli varmaan lautasen kokoset ;))))
Joku varmaan on kuullu tän, mut kerronpa kuiteski :)) Tääki juttu on naurattanu mua jo iät ja ajat ;))
Elikkä oikeen vanha pariskunta päätti illalla ennen nukkumista vähän pompautella peittoa vanhojen aikojen kunniaksi. Kävi kuitenkin niin ikävästi, ettei papparaisen peli oikeen ottanukkaa eteensä.
No pappa ei tästä säikähtäny, vaan meni eteiseen ja otti eteisen laatikosta kenkälusikan ja paineli takasin makkariin. Asetti pelinsä huolellisesti kenkälusikkaan ja vei sen sitten sinne minne pitikin.
Tavara kun oli päässy perille, niin mummelin munasarjat katseli sitä touhua kauhuissaan ja toinen niistä totesi...-Ei helvetti...tää on kyllä viimeinen kerta...Nyt sitä tuodaan jo paareilla! ;))))))
- lisäkevennys
Kerran eräs norjalainen lammaspaimen kierteli laitumiaan ruotsalaisen kaverinsa kanssa.
Löytyipä sitten lammas, joka oli jäänyt päästään piikkilankaan kiinni. Norski pudotti saman tien housut nilkkoihin ja käytti tilannetta hyväksi ja teki temput.
Siinä housujaan napitellessa norski kysäisi ruotsalaiselta, että 'vill du ha också?'
Siihen ruotsalainen tokaisi, että 'varför inte' ja työnsi päänsä piikkilankaan.Eiii... :))) Tuo oli jo semmonen, että tässähän joutuu sunnuntaikirkkoon mennä istumaan..;))))))
- tip-tip-tippuu
No jaa onhan näitä sikajuttuja ollut viime aikoina päivän lehdissä joten annetaan eläinten hoitaa reviirejään ihan rauhassa, mutta siljat jotka hyppivät seinille olisivat olleet tarpeellisia, koska suomen urheilulla menee päin seiniä.
Mullakin on tiedossa yksi jännittävä juttu!!!
Tämä tapahtui Vatikaanin luostarissa, jossa asui sekä munkkeja että nunnia. Mutta tietenkin omilla puolillaan, koska muuten se olisi ollut toooooooooooooooooosi säädytöntä. Hmmm... kylpytilat olivat siis yhteiset, joten ensiksi peseytymässä kävivät munkit ja sen jälkeen vasta nunnat.
Kerran kävi sitten niin ihmeellisesti, että munkit kuulivat käytävältä nunnien kikattelua, kun olivat kylpemässä. Ihan kaameassa paniikissa eräs munkeista keksi, että he voisivat tekeytyä patsaiksi altaan reunalle. Joten näin tehtiin.
Myöhemmin nunnat juttelivat omassa pukuhuoneessaan:
- Siis näittekö ne uudet patsaat? Olivat muuten tooooooooodella aidon näköisiä...
- Joo-o, ja aivan supermahtavaa, että niissä oli koukut pyyhkeille.
- Ei mutta hei!!! Huomasitteko, että kun niitä koukkuja puristi, sieltä tuli SHAMPOOTA, jeeeeeee!!!- klan_komein_uros
Katsoppas kun pikkupimuakin näkee. Kiva ylläri eikä tsoukissakaan ollut vikaa;) Erikoinen nikki..
:))))) Tuo oli kyllä todella hauska!! :))) Sitä aloin vaan miettimään, että miten ne munkit pysty olemaan siinä niin hiljaa ;))) Nii ja se, että tais tulla shampoot aika helposti ;)))) Olipa tuhma juttu noin säädylliseltä tädiltä ;)
klan_komein_uros kirjoitti:
Katsoppas kun pikkupimuakin näkee. Kiva ylläri eikä tsoukissakaan ollut vikaa;) Erikoinen nikki..
Aijaa... Mun ikä on kyllä 56-vuotta. Sitäpaitsi olen täti ja mun leuassa on syylä, josta kasvaa viisi karvaa :))
tinttu-liina kirjoitti:
:))))) Tuo oli kyllä todella hauska!! :))) Sitä aloin vaan miettimään, että miten ne munkit pysty olemaan siinä niin hiljaa ;))) Nii ja se, että tais tulla shampoot aika helposti ;)))) Olipa tuhma juttu noin säädylliseltä tädiltä ;)
Nii-in, varmaan siellä oli pakko olla ihan täpötäydet pullot tai jotain... Tai ainakin tooooooooooooooooooooooooosi kova paine ;))
- klan_komein_uros
SäädyllinenVanhaTäti kirjoitti:
Aijaa... Mun ikä on kyllä 56-vuotta. Sitäpaitsi olen täti ja mun leuassa on syylä, josta kasvaa viisi karvaa :))
Ok. Sen kun näkisi;) Onkos 'täti' maisemissa, vesiveijariin menossa?;)
Nii-in, varmaan siellä oli pakko olla ihan täpötäydet pullot tai jotain... Tai ainakin tooooooooooooooooooooooooosi kova paine ;))
Hah..:)))) Toivottavasti painetta piisaa, ku tuollasesta noin kätevästä shampookoneesta on varmaan mukava pruutata..;)))
klan_komein_uros kirjoitti:
Ok. Sen kun näkisi;) Onkos 'täti' maisemissa, vesiveijariin menossa?;)
No eiiiiiiiiiiiiiiiiii... Mun pitää kutoa sukkia mun lapsenlapsille ja lämmitellä mun vanhoja luita takkatulen ääressä :))
tinttu-liina kirjoitti:
Hah..:)))) Toivottavasti painetta piisaa, ku tuollasesta noin kätevästä shampookoneesta on varmaan mukava pruutata..;)))
Joo-o, mulla ei kylläkään ole asiasta käytännön kokemusta... Siis koska mun siviilisääty on ikäneito. Mutta kuulosti aika kivalta ;))
No eiiiiiiiiiiiiiiiiii... Mun pitää kutoa sukkia mun lapsenlapsille ja lämmitellä mun vanhoja luita takkatulen ääressä :))
Kuules vanha täti..Tuossaki iässä kantsis käydä kyllä vähän harrastamassa uintia, nii tekis kolottaville luille hyvää..;) Ja tiiäkkö mikä parasta..ne navan kohdalle venyneet tissit toimii hyvin kellukkeina..;))
Joo-o, mulla ei kylläkään ole asiasta käytännön kokemusta... Siis koska mun siviilisääty on ikäneito. Mutta kuulosti aika kivalta ;))
Kivaa se on......ööh...oon vaan kuullu, ku isot tytöt on kertonu ;))
- klan_komein_uros
Olisikos tarvetta lankavyyhdin pitäjälle tms. jalkahieronnalle jos jäseniä kolottaa? Polttopuitakin voisin kantaa ja kohentaa tulta joutessani;) Vesiveijarissa oikoisin uimapuvun olkaimet jos 'tädillä' on nivelrikkoon taipumusta;)
- klan_komein_uros
tinttu-liina kirjoitti:
Kuules vanha täti..Tuossaki iässä kantsis käydä kyllä vähän harrastamassa uintia, nii tekis kolottaville luille hyvää..;) Ja tiiäkkö mikä parasta..ne navan kohdalle venyneet tissit toimii hyvin kellukkeina..;))
Taitaa olla uimataito hakusessa;)
Tota noin... Sano vaan nii mä lasken kalsarit kinttuihin et pääset kokeileen ku pyyhekoukku ruikkaa. Mä luulen et sun ei tarvi kauaa puristaa murusein ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Kivaa se on......ööh...oon vaan kuullu, ku isot tytöt on kertonu ;))
No eipä sit kauaa kestäny ku täti puhui itsensä pussiin... Mä ku vaan sitä aloin funtsii et eikös noi lapsenlapset ja ikäneitous oo toisensa poissulkevii jutskoi? ;)
artagnan kirjoitti:
No eipä sit kauaa kestäny ku täti puhui itsensä pussiin... Mä ku vaan sitä aloin funtsii et eikös noi lapsenlapset ja ikäneitous oo toisensa poissulkevii jutskoi? ;)
Nii..tai sit on nii höpsähtäny ikäneito, ettei muista miten oikeen on.. ;))
- RessuNro5
Syylistä puheenollen;) Mies meni baariin sammakko suussaan ja tilasi oluen. Baarinpitäjä kysyi ihmetellen, että mahtaako kaikki olla kunnossa? Tähän sammakko vastasi, että toki paremminkin voisi olla: 'mulla on joku hemmetin syylä perseessä'.
- Jeppiksessä_tapahtunutta
2 jeppismiestä oli ajelulla vanhalla kuplavolkkarilla. Kesken matkan meno hyytyi jolloin molemmat äijät läksivät katsomaan, missä vika. Eka ukko nosti konepellin ja huusi että olemme kadottaneet moottorin. Siihen toinen, että eipä mitään, takakontissa on toinen varalla.
:))))) Mä olin eka ihan hölmönä ku luin ton... ennenku tajusin..hauska juttu oli. :)))))
Seuraakos porukka telkkarista tuota Putous-ohjelmaa? Jos, niin mikä on teidän suosikki noissa sketsihahmoissa? Mun lempparit on Aina Inkeri Ankeinen ja Isä Nitro..:)) Tuosta Isä Nitrosta tulee aina mieleen tonttu/paavi...on yhtä turmeltunut ;))
No Nitro on kyllä ihan kuin pyhäkoulupoikanen meikäläiseen verrattuna...;)
Mä tykkään siitä tummasta Tuiskusta:)HerraToljanter kirjoitti:
No Nitro on kyllä ihan kuin pyhäkoulupoikanen meikäläiseen verrattuna...;)
Mä tykkään siitä tummasta Tuiskusta:)Taidat muutes olla oikeassa..Nitrolla on syntinä vaan viini..ku sulla taas...ei kehtaa ees kirjottaa ;))) Tiiäkkö mitä..toi Abdul Tuisku on musta jotenki semmonen hahmo etten päässy siitä perille vasta ku eilisessä jaksossa. Se katos ärsytti mua nii kamalasti etten ees kuunnellu sen juttuja :)) Eilen ekan kerran..:}
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959