Ihan vaan pikku perheen perustaisin. Ei enempää kun kaksi lasta vaan, jos mitenkään sopisi jollekulle alle 33v naiselle lähteä mukaan tämmöiseen perheen perustamis puuhaan. Saa nuorempikin olla aina tonne 25 ikävuoteen asti.
Nuorempaa naista?
4
1192
Vastaukset
- yh-35
Olen kovaluontoinen akka ja puoleni osaan pitää asiassa ku asiassa määräilen myös mielelläni asiassa ku asiassa. kaupan mukana saisit 4 mukulaa vanhimmat jo murkku iässä ja hyvin kasvatettuja ja koulussa hyvin menestyviä, ei tarttis tehdä yhteisiä ku viides on tulos laskettu aika kesällä.lisäksi olen erit hyvän näköinen miesten silmä kuulema lepää mua kattellessa.Lisäksi olen hyvin toimeen tuleva, omista mm, omarin (130 nelöö) uuden auton( tila) ja muutaman osakkeen ja kesämökin. Niin et ihan itte mukulani kyl elättäisin.
kysyntä ja tarjonta kohtaavat. Kaveri haluaa perheen ja pari lasta, sinä tarjoat 4 lasta itsesi ja omakotitalon mukana! Luulisi että ei tuollaisesta tarjouksesta enään voisi kieltäytyä! ;-)
- Enercon
Valitettavasti ilmoitan, että minulle riittää pelkkä raaka nainen. Ei tartte olla mikään isokaan, mut ei ihan pikkuruinenkaan. Pituutta vaan 165 - 175 cm.
Lapsiakaan ei tarvitse olla valmiina. Niitä rakastamme itse.
Vaurauttakaan ei tartte olla valmiiksi, sitä on mulla ja yhdessä pärjäämme hyvin.
- Mie vaan
Kas kun sinä et kertonut omaa ikääsi, etkä ole sitä profiiliisikaan laittanut!!?? Haet nuorempaa naista. Oletko sitten itse VANHEMPI mies?
Niin..tai voithan sinä olla nuorempi mies? Jotain sellaista 20v. ikäluokkaa? Kurjaa arvuutella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826