Asunto-osakkeen pyyntihinta on 96 000. Kävin näytössä ja tarjosin summan. Välittäjä sanoi että kauppoja ei vielä synny, katsovat torstaina omistajan kanssa vasta kaikki tarjoukset. Tein uuden tarjouksen yli pyynnin, voimmassa keskiviikkoon asti. Välittäjä sanoi että turhaa koska toimittaa vasta torstaina tarjoukset omistajalle. Torstainahan hinta voi olla alle pyynnin, eikö välittäjän tarvitse ylinpyynnin tarjouksiakaan viedä välittömästi omistajalle?
Välittäjä ei vie tajousta eteenpäin
TeppoK67
5
209
Vastaukset
- Torstaiontoivoatäynnä
Ei tietenkään. Torstaina katsovat ja minun tarjouksesi 105 500€ toivottavasti riittää.
- huuttdggk
Taas idiootti välittäjä. Raha ei kelpaa. Tee valitus AVIin ja toimita päätös joskus myyjälle.
- valittajaloinen-lkv
Tänne valitus:
http://www.avi.fi/web/avi/paatoslyhennelmia#.WKyX71WLSdu- ÄläHöpötä
Myyjtuon määrää. Jos myyjä on sanonut, että torstaina katsotaan tarjoukset, niin eihän välittäjä silloin väärin toimi.
Eli turha tuosta on kenellekään valittaa.
- voikoollatotta
Siinähän myyjä menettää rahaa välittäjän jästipäisyyden takia . Ilmoita myyjälle suoraan, että tarjosit jo yli pyynnin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722