kysymys kissoista

sarkku49

olisin kysynyt kun minulla on3 kissaa 8vuotias ja 9 vuotias ja nuorin on 6-vuotias.onko mitään tehtävissä kun tää nuorin kissa kiusaa niin että oli korvalehti veressä ja välillä ne on tapelleet silmiin menny tassut.

6

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi
      Onks kaikki kissat leikattu ? Entäs niiden lelut, ruoat, juomat, kuivaruoka yms....? Mulla on yks kissa, sain sen eläinkodista vähän yli 2-v sitten. Se on leikattu uroskissa. Musta. Eipä oo tarvinnu opettaa sille mitään, se on sisäsiisti kissa. Mua ei haittaa sen turkin väri, joka ei ole IHAN TÄYSIN musta, kun katsoo oikeassa valossa, niin se onkin tosi tummanruskea. Joku tyhmä oli hylännyt sen, se on sen häviö ja mun voitto. Se on n. 4-v nyt, tarkkaa ikää en tiedä. Mutta jos yksikään niistä ei ole leikattu, niin äkkiä sitten tilaamaan ajat.

• kaikki kissat on leikattu syövät kyl samasta paikasta ja juo leluilla ei leiki ollenkaan

• kärsivätkisut

Louvu riitapukarista, kissat stressaantuu jatkuvasta tappelemisesta, eikä niiden elämä ole silloin hyvää.

• Muttu1
        sarkku49 kirjoitti:

kaikki kissat on leikattu syövät kyl samasta paikasta ja juo leluilla ei leiki ollenkaan

Leikkiminen - saalistus - reviri on kissan rooli ja miten sinä olet tehnyt kissojen elinolon omaksi niille. Ei kuulosta siltä että kysyt edes tosissaan, koska jos kissat tappelee olisin tehnyt jo jotain enkä kyselisi nevoja täältä. Ja jos ei muuta neuvoa niin parempi että annat parempaan kotiin.

• liianviisas
        Muttu1 kirjoitti:

Leikkiminen - saalistus - reviri on kissan rooli ja miten sinä olet tehnyt kissojen elinolon omaksi niille. Ei kuulosta siltä että kysyt edes tosissaan, koska jos kissat tappelee olisin tehnyt jo jotain enkä kyselisi nevoja täältä. Ja jos ei muuta neuvoa niin parempi että annat parempaan kotiin.

ÄLÄ AINA ARVOSTELE KYSYJIÄ!! ON IHAN OIKEIN, ETTÄ ENSI HÄTÄÄN KYSYY; VAIKKA TÄÄLTÄ!! Kysyjissä saattaa olla lapsia ja nuoriakin!
        Hyvä, kun välittää lemmikistään ja tarkkailee niitä ja on kiinnostunut parantamaan asioita!

• Tiedät_mitä_tehdä

Aina on vaihtoehto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7320
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3594
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      371
      1978
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1816
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1459
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe