volokkari on jälleen jäänyt kiinni huijauksesta. tekniikan maailma 30.1.2017 on juttua maailman suurimpien automerkkien myyntitilastoista, wv on vääristellyt myyntilukuja ylöspäin lähemmäksi miljoonaa kappaletta, wv on laskenut myyntimääriin myös man ja scania merkkiset kuorma autot, toyota sitä vastoin on vähätellyt autojen myyntimääriä lähes 600 000kpl. näin ollen on uskottavaa että toyota on maailman suurin autonvalmistaja myös 2016, tulee varmaan olemaan myös tänä vuonna suurin. milloin volkkari alkaa rehelliseksi???? pitääkö helvetin jäätyä ensin ennen kuin se ihme tapahtuu?????
uusin wv huijaus
9
177
Vastaukset
no niimpäs näkyy lukevan. on tämä kyllä maailmankaikkeuden törkein huijari. volkkari yhtiön pomohan saattaa saada 169 vuoden vankeustuomion!!!! on todella törkeää kun murhasta voi saada maksimissaan 25 vuoden tuomion :D volkkarin päästöhuijaus on siis törkeydessään huipputörkeä murhaan verrattuna :D
- kerroppas
Miksi sä landepaukku itselles vastaat?
- Toyota-palstan
kerroppas kirjoitti:
Miksi sä landepaukku itselles vastaat?
trollipojukin otti osaa keskusteluun, omalla tutulla tavallaan. Kylläpä sitä taas vituttaa. Tehtävänsä yrittää kiillottaa Vw:n julkisuuskuvaa on toivoton. Tällä menolla poju alkaa pian katsella uutta työnantajaa vaan kukapa sairaan reppanan ottaisi, edes säälistä.
- huijauskannattaaVWaudi
VW johtaa kaikkia tilastoja
TM testi - 426HEMI
juuri näin. milloin tämän kansanmurhaajan huijaukset oikein loppuvat!!!? eihän tässä ole enää mitään järkeä!!!!!
- paska.luokka
Volkkarit myyntikieltoon suomessa. täysin luokaton paska huijari.
- Folkswagen
Täytyy kyllä sanoa, ettei enää jaksa uskoa volkkariin. Melkoisia konnia yhtiön johdossa.
- kukatutkisiVWskoda
http://www.moottorihiomo.fi/moottorin-oljynkulutus.html
Ja sutta tahallaan tehty että jälkimarkkinat tuo rahaa?
- eisaapuhuaVWlakiFI
VW lume jatkuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa572235En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321714- 101524
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751519Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1051089
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979