Eihän tällä sivustolla saa puhua enää mistään asioiden oikeilla nimillä vaan ylläpito poistaa sellaiset jutut heti. No eipä haittaa sillä onneksi Satakunnan Kansan, sydän satakunnan ja Satakunnan viikon netti sivuilla saa kommentoida aihetta kuin aihetta kunhan käyttää vaan asiallista kieltä. Niin ja myös Satakunnan Kansan tekstiviesti palsta
Huumausainerikos Nakkilassa
4
578
Vastaukset
- voitietää
kattopas. sipuli kanava voitietää
- Haistelija
Nakkiassa haisee pilvi joka kerrostalossa kaupan edessä alikululla kaikkialla missä noin 15-25 vuotiasta porukkaa. Olen vanha käyttäjä ja jaan lehtiä aamusta ni kyllä huomaa että nakkilassa homma lähtenyt käsistä saisi virkavalta jotenkin puuttua asiaan pian nakkila täynnä narkkareita ja ei taida porukkaa koulut ja työt kiinnostaa
- painoraja
Kyllä nakkila on lysti paikka. Muutintänne kun kehuvat sossu maksaa taksikyytit jopa kaljapaariin mutta täytyypainaa yli 150kg Tääpainoraja koskee järvikyläläisiä.
- Huolestuunut
Otsikko antaa ymmärtää että on tapahtunut vakava huumaisainerikos? Poliisillle nimetön tiedonanto vaan!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712