Haluaisin vähän vaihtoehtoja Logitechin M500 hiirelle josta saa sen scrollausrullan vapautettua ja saa sen pyörimään vapaasti. Tuo kyseinen hiiri on kyllä hyvä, mutta haluaisin hiiren jossa olisi lisänäppäimiä ja en ole oikeasti edes törmännyt vaihtoehtoihin joista saa vapautettua sen rullan.
Scrollausrullan vapauttavia hiiriä kuten M500 Logi
Spelalitedota
3
298
Vastaukset
- Hiiristä
Logitech G9x Laser Mouse
Minulla on tuo, ja siinä on pohjassa rullan vapautus. Itse asiassa käytän aina ilman tuota rulla jarrua.
https://www.prisma.fi/fi/prisma/logitech-g9x-laser-mouse
Linux Mint 18 Sarah
Xfce 64-bit - enolesittenyhtäänvarma
Vaihtoehtoja ei ole kauheasti. Joko Logitech G502 tai G900
G502 = 80€ - langallinen
G900 = 180€ - langaton - hännätönmalli
Jos iso rotta kelpaa, niin M705. Siinä kestää paristotkin useamman vuoden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712