Kuka tietää missä Puolinmäessä on aikoinaan sijainnut vielä 60-luvulla asuinkäytössäkin ollut metsurien kämppä. Olen joskus poikasena asunut siellä eivätkä vanhempani ole enää siinä kunnossa, että pystyisivät paikan selvittämään, ainoa mitä sain irti oli Puolinmäki ja että siinä on ollut linja-autopysäkki lähellä kun sillä kuljettiin. Toki siihen aikaan "lähellä" voi olla jotakin muuta kuin tänään. Museoalueen Rahkamäen kämppä on paljolti samantyylinen. Etsimäni kämppä ja varmaan moni muukin oli suon laidalla, muista 60-luvun lopussa käyneeni siellä hillassa. Kaikki mahdolliset vinkit otetaan vastaan.
Vieremä Puolinmäki
SavoKainuu
1
335
Vastaukset
- yritetäänselvittää
Onko tullut selvyyttä asiaan? Sillä alueella asuneet sen kyllä muistaa ja mulla kyllä tuttuja jotka vois tietää kuulostelen asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764