Olen tykästynyt noihin ipuron huonetuoksuihin ja ostin niitä anttilasta aikoinaan.Nyt alkaa "varasto"olla tyhjillään,viimeisen pullon avasin :/ Onko tietoa myydäänkö noita vielä jossain?Yritin googlettaa mutten löytänyt oikein mitään tietoa.
ipuro huonetuoksuja missään myynnissä?
15
3404
Vastaukset
- netistä_tilaamalla
Niitä voi tilata saksasta, Amazon.de
- tuoksunystävä
MInä ainakaan en saanut tilatuksi. Amazon.de:n kaikki myyjät ilmoittavat, että eivät toimita iPuroa Suomeen.
- Ykaakoo
Sama juttu. Olen yrittänyt tilata netistä, mutta toimitus Suomeen ei onnistu. Kumma juttu, ettei kukaan ole ottanut niitä Anttilan jälkeen Suomessa myyntiin. Huonetuoksuista ovat minusta ylivertaisia.
- marjaaaaaaaaa
Samaa mieltä! Mulla myös viimeinen pullo nyt menossa ja olen miettinyt mistä tuoksuja saisi lisää! Ihan ylivoimaisesti parhaita.
- Tarjat
Ei löydy, ei toimiteta Suomeen.
- Jii17
Saksalaisesta nettikauppa olen kerran tai kaksi saanut tilattua mutta vähän on hankalaa sieltäkin kun saksa ei ole hallussa. Tai tilaus onnistuu, mutta sähköpostiin tulleet maksuohjeet eivät meinaa avautua.. raumduftshop.de
- Sohvi234
EBaysta voi tilata kun katsoo, että myyjä on saksalainen. Italiasta eivät toimita.
- Apilaat
Nyt saa ipuro-huonetuoksuja ainakin Carlsonin tavarataloista ja ilmeisesti myös Tokmannilla niitä jo myy. Näin ainakin Kuopiossa.
- Apilaat
Nyt 9/2018 ipuro-tuoksuja saa Kuopion Carlsonilta (varmaan muidenkin kaupunkien Carlsonilta) ja huomasin että Tokmannin mainoksessakin oli ainakin uutuus autotuoksu ipuro:lta.
- Pröööööööt
Mojova pieru on paras huonetuoksu. 💨
- Ecokoti
Heippa !
Meille on juuri auennut uusi verkkokauppa ja ensimmäisenä on valikoimiin tullut ipuron huonetuoksut, tervetuloa meille palveltavaksi :)
https://ecokoti.com - Aino89
Löysin tällaisesta kivasta kotimaisesta verkkokaupasta ainakin iPuroa https://www.female.fi/tuoksut/huonetuoksut aika laaja valikoimakin oli. Löysin omaa suosikkiani Cedar Woodsia tuolta. Miehenikin tykkää siitä.
- jmina
Itse ostin mys joulun alla lahjaksi tuolta femalesta, mukavasti oli vaihtoehtoja :))
- Anonyymi
Mitähän myrkkyä tuossakin. Jos menee iholle, pestävä runsaalla vedellä. Haitallista vesistölle pitkäaikaisia haittavaikutuksia.. Ei saa hävittää kotitalousjätteenä. Korkki ei mennyt kunnolla kiinni, pelkään että läikytän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725