Hei.
Olen tällä hetkellä armeijassa oleva nuori ja ongelmani on jatkuva yskä. Yskä alkoi suurinpiirtein noin kaksi kuukautta sitten, jolloin tulin kipeeksi ensimmäisen kerran. Kävin vastaanotolla täällä, mutta eivät oikein osanneet sanoa mitään muuta kuin että Crp oli normaali. Mistäköhän voisi johtua tämä jatkuva yskä? En tupakoi ja omaan terveelliset elämäntavat.
Jatkuva yskä.
17plus9
3
277
Vastaukset
- HermanH
Oletko ollut siellä intissä sen 2 kuukautta ?
Intin vanhoissa rakennuksissa on hometta yms.
Jos sattuis, että kassu on vanha ?
Ei se kovinkaan vanha tartte olla. Jo 70-luvulla rakennettiin niin, että allergisoivia ym. oireita aiheutui asukkaille.
Joku voi olla herkempi saamaan oireita kuin muu porukka. - yskijä
Vaikuttaa allergia/ yliherkkyys pohjaiselta....takasin vaan lekurille ja olis hyvä ottaa puhallustestit.
- kuison
Kannattaisiko mennä, jos on tilaisuus, muulle kuin armeijan lekurille…?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709