Hei.
Olen tällä hetkellä armeijassa oleva nuori ja ongelmani on jatkuva yskä. Yskä alkoi suurinpiirtein noin kaksi kuukautta sitten, jolloin tulin kipeeksi ensimmäisen kerran. Kävin vastaanotolla täällä, mutta eivät oikein osanneet sanoa mitään muuta kuin että Crp oli normaali. Mistäköhän voisi johtua tämä jatkuva yskä? En tupakoi ja omaan terveelliset elämäntavat.
Jatkuva yskä.
17plus9
3
243
Vastaukset
- HermanH
Oletko ollut siellä intissä sen 2 kuukautta ?
Intin vanhoissa rakennuksissa on hometta yms.
Jos sattuis, että kassu on vanha ?
Ei se kovinkaan vanha tartte olla. Jo 70-luvulla rakennettiin niin, että allergisoivia ym. oireita aiheutui asukkaille.
Joku voi olla herkempi saamaan oireita kuin muu porukka. - yskijä
Vaikuttaa allergia/ yliherkkyys pohjaiselta....takasin vaan lekurille ja olis hyvä ottaa puhallustestit.
- kuison
Kannattaisiko mennä, jos on tilaisuus, muulle kuin armeijan lekurille…?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707