smleikkejä?

kyselijänakkilast

Mitähän tarkoittaa?

21

721

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Smheikki

Smleikki on hurjaa puuhaa,sm tulee sanoista sido munasi,pahimmassa tapauksessa tulee kuolio ja kikuli tipahtaa pois.onko sitte kivaa täh?älkää hyvät ihmiset sitoko munaanne mitää mikä sinne oikeesti ei kuulu,unohtakaa smleikki ja olkaa normaaleja heteroja.

• 258746

Sairasta kommentointia. SM = suomen mestaruus.

• karskien-naisten

Ja oikeiden miesten leikkiä joka jää haaveeksi amisviiksipojilta ja tytteleiltä.

• kivaaonhei

Mukavia juttuja kun yhdessä sovitaan. Kokeiltu on! T neiti 24v

• nuorimiesvaillapiiskaa

ois kyllä jännittävää kokeilla!

• Oikeinkunnollaniin

Olisi varmaan tarvinnutkin oikein koivuniemen herraa:(

• Innokasvaari

Äsken netissä tutustuin aiheeseen ja tykästyin oitis,en ole edes tiennyt moisesta ihanuudesta,mitä mahtaa vaimo tuumata makuukammarin puolella kun vanhaherra on villillä tuulella..arki kun koittaa huomenna nii minä pappa hurautan saabillani poriin ja ostan kumikuulan suuhun ja jalkaraudat sekä kahleet.kunnon raipan hankin myös ja nahkasen esiliinan.leukadildoon pitää odotella seuraavaa eläkettäni.voi pojat miten odotan elämäni ensimmäistä sm sessiotani,ja ehkä vaimokin yllättyy.eläkepäivät on pelastettu nyt,se on loppuelämä pelkää sm herkuttelua.

• Innokasvaari

Tämä on taivaallista puuhaa tämä sm seksi,juuri saatiin 6tunnin sessio päätökseen ja pakarat on niin punaset että,myös vaimon kankut on hellänä.en olisi uskonut että kaltaiseni vaari vielä saa sarvensa kivikovaksi,onhan ikää jo78vuotta mutta sm seksin ansiosta olen nuortunut ainakin 40vuotta.ps.anustappi on aivan mahtava tuote

• n26vsatakunta
        Innokasvaari kirjoitti:

Tämä on taivaallista puuhaa tämä sm seksi,juuri saatiin 6tunnin sessio päätökseen ja pakarat on niin punaset että,myös vaimon kankut on hellänä.en olisi uskonut että kaltaiseni vaari vielä saa sarvensa kivikovaksi,onhan ikää jo78vuotta mutta sm seksin ansiosta olen nuortunut ainakin 40vuotta.ps.anustappi on aivan mahtava tuote

Minä en kyllä kuutta tuntia kestäisi ja joo tappi tuntuu ihan kivalta jos se on riittävän pieni.

• Tsähä

Hei sinä n26v satakuntatar...kestäisitkö tunnin leikit?

• n26vsatakunta

Kyllä minä ainakin uskoisin niin :)

• paljaallepempulle

Olisikohan keppi paras aloittelijan näkökulmasta katsottuna?

• sportman-_-

SM=Suomen mestaruus

• Pumpattava_Barbara

Jakorasia olikin pumpattava barbara.

• kokenutspanker

hapsupiiska ja keppi parhaimpia. niillä saa hieman väriä

• naksniks

Kukas toi 24v. neiti mahtaa olla? Vois hieman leikkiä sen kanssa vaikka jo vappuna.

• Yrjööt

Ootte sairaita ällöjä !

• eijokapäiväherkkua

Piristävät elämää! Suosittelen :)

• tilattuon

Netistä saa tilattua aloittelijapaketteja.

• Arkapeppu

Sattu nii saatanasti,ja turvasanakin unohtu,tosin en sitä olis varmaa kyenny lausumaankaan kun suuhun iskettiin pesäpallon kokone kumikuula,ja persiiseen puolmetrinen jellydildo.en suosittele kellekää moista sairasta ja inhaa toimintaa.

• leikkiNyt

Luonnosta voi hakea ihka aidon vitsan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1409
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      938
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      900
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      64
      731
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33