Tosi mukavia vääntöjä ollut ala_sedän ja muittenkin alan heebojen kanssa.Ruvettasko verestää muistia miten paska vakuutus se on ;) ;)
keskusteltasko yel-eläkkeistä
7
326
Vastaukset
- tiedoksi_teille
Mäen ainakaan jaksa alkaa vääntää,se hemmo tietää kyllä mistä puhuu.Oikein ammatti aattaja täällä.
- FinanssiNeuvos
Jos ei saa yritystoimintaa niin paljon kannattamaan että olisi itselleen varaa kunnon eläkkeeseen, niin kannattaa pysyä kortistossa.
- mistänäitäurpojariittää
Oletko joteskii sellainen ihminen joka ei ymmärrä lukea aloittajan tekstiä....vai muuten urpo
- FinanssiNeuvos
Yrittäjäeläke kannattaa olla riittävän suuri.
- mistänäitäurpojariittää
buahahaa....silloin on helmitaulu jääny patterin väliin jumiin jo lapsena.
- fdsk
Aiheeseen liittyen ja muistin virkistykseksi. Tuleva eläkehän ei riipu viime kädessä siitä, miten kukin itse, vaan kuinka tulevat sukupolvet eläkemaksuja maksavat.
http://www.is.fi/asuminen/art-2000005268681.html- EipäVakuuta
Tuon varallisuusvalmentajan olisi kannattanut perehtyä hieman perusteellisemmin asiaan ennenkuin antaa noita lausuntoja. Ei olisi ihan noin pahasti mennyt pieleen....
Onkohan tuon varallisuusvalmentajan muutkin neuvot noin heikon asiantuntemuksen pohjalta mietitty? Ei vakuuta, ei....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712