Onko kenellä kokemuksia ford transit courierista. Millainenon ajaa onko vikoja jne.
Ford transit courier pakusta kokemuksia ?
4
5829
Vastaukset
- 3556346356
hyvä ajaa pusikkoo
- Anonyymi
Hyvä peli oon ajanut 160 tkm ilman ongelmia
- Anonyymi
Tervehdys!
Onkohan kenelläkään enempää kokemuksia Courierista?
1,5 l dieselin hankintaa olen tuuminut, melko uutta ja vähemmän ajettua olen ajatellut.
Yleensä autoja tulee pidettyä aika pitkään joten kestävyys ja huollettavuus kiinnostaa.
Ainakin varaosia löytyy aika mukavasti, kuten Fordeihin yleensäkin. - Anonyymi
Tervehdys!
Onkohan kenelläkään tuoreempia kokemuksia Courierista?
Olen ajatellut vähän uudemman ja vähemmän ajetun hankintaa. Ja yleensä autoja tulee pidettyä aika pitkään, joten kestävyys kiinnostaa.
Varaosia näyttäisi olevan aika mukavasti saatavilla, kuten Fordeihin yleensäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784