Kertokaa ihmeessä mitä voi ostaa synttärilahjaksi 25 miehelle joka asuu avokissa itseään 10v vanhemman naisen kanssa ja niille on tulos laps ja entuudetaan naisella on 4 lasta. Siis mitä lahjaksi?
Mitä lahjaksi?
8
1053
Vastaukset
- Pirita
... että mainitsit noinkin tarkasti miehen perhe-elämästä. Oletko siis antamassa lahjaa miehelle itselleen hänen syntymäpäivänsä kunniaksi vai koko perheelle? Mulle tuli mieleen, että tarjoa lastenhoitoapua, että pari pääsee viettämään iltaa yhdessä, kaksistaan?
- ossiii~
Ei sillä ole vitun väliä onko mies huoran kanssa naimisissa ja montako lasta on. Jos haluat henk.
kohtaisen lahjan ostaa, niin pistä muutama sata
egeä likoon ja käy kultasepän liikkeessä.- xxxxxxxxxxxxx
Siis onko nainen huora,jos on ennestään jo lapsia? Sinulla on hieman ahdas mielinen kommentti.
Saisit hävetä.Vai onko mies sitten pukki kun on aikaisemmasta liitosta lapsia?
Mutta tällä tapauksella ei ollut miehellä lapsia.Kunhan kysyn vain yleisellä tasolla.Minua ottaa niin päähän kun naisia halveksitaan.
- taidatkin..
olla sen miehen exä..harmittaako...
- Avuton
Exä olen juu, lapsen vahti juttu oli mielenkiintonen ajatus, mut taidan jättää väliin. En mä kuitenkaan sanois naista huoraksikaan ihan aiheesta se on eronnu entisestä äijästä, oli äijä väkivaltanen sekakäyttäjä. Ajatus oli antaa exsälle viä kerran jotain säväyttävää lahjax,vaikkakin sehän se mut jätti et sai ton muijansa pyydystetyx se kun ei varattjen kans ruvennu millekkään ni äijä jätti mut ettei ollu sit varattu ja sai sen minkä halus. Mut eipä tainnu apu täältä irrota.En ole katkera, mutta kuitenkin.
- hellurei
Avuton kirjoitti:
Exä olen juu, lapsen vahti juttu oli mielenkiintonen ajatus, mut taidan jättää väliin. En mä kuitenkaan sanois naista huoraksikaan ihan aiheesta se on eronnu entisestä äijästä, oli äijä väkivaltanen sekakäyttäjä. Ajatus oli antaa exsälle viä kerran jotain säväyttävää lahjax,vaikkakin sehän se mut jätti et sai ton muijansa pyydystetyx se kun ei varattjen kans ruvennu millekkään ni äijä jätti mut ettei ollu sit varattu ja sai sen minkä halus. Mut eipä tainnu apu täältä irrota.En ole katkera, mutta kuitenkin.
et missään tapauksessa osta ex:lle yhtään mitään. Se on ollutta ja mennyttä ja etenkin jos hän jätti. Noooo.... sen verran tietty voi muistaa, että osta sille kaktus!!!
Avuton kirjoitti:
Osta "exällesi" paketti kortsuja. Eiköhän säväytä! Kaverilla taitaa olla jo ihan tarpeeksi suita ruokittavana tilipäivänään.
- Lion Lady
Vaikkakin iästä päätellen kaveri on siis vielä aikalailla "lapsenasteella" niin ehdottaisin lahjaksi jotain villiä ja seksikästä. Eli jos vaan vielä mahdollista sopia johonkin todella upeeseen ja seksikkääseen korsettiin niin sellasen ostaisin ja yllättäisin sit illalla kun ollaan kahden kesken ja sit loppu me aikuiset jo tiedetäänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806