Kysyn nyt suoraan mitä naiset haluaa miehistä??
naiset????
13
2830
Vastaukset
- toivomus
No minä ainakin haluaisin miehestä.Sehellisen kumppanin.joka olisi aivan tavallinen mies,rehellinen,auttavainen,tasavertainen minun kanssani,jolta voi saada neuvoa jos ei itse jaksa ymmärtää jotain.
aivan tavallisia asioita. - Etsivä
Rehelllistä suomalaista miestä. Joka osaa puhua, olla silloin tällöin romanttinenkin, ottaa kainaloon järjestää kynttiläillallisen yllättää kukkilla silloin tällöin. Osaisi sanoa, että on tärkeä ei joka päivä mutta silloin tällöin.
Niin sellaista Hellää joka tykkää pitää hyvänä ja hyväksyy sinut sellaisena kun olet!!
Romanntinenkin ja muutenkin järjestää jotain yllätystä elämään..sellaista mukavaa yllätystä!!
Mutta Olen tainut löytää yhden ihanan hellän miehen...toivottavasti tää suhde kestää!!- Minä
tuubi kirjoitti:
Niin sellaista Hellää joka tykkää pitää hyvänä ja hyväksyy sinut sellaisena kun olet!!
Romanntinenkin ja muutenkin järjestää jotain yllätystä elämään..sellaista mukavaa yllätystä!!
Mutta Olen tainut löytää yhden ihanan hellän miehen...toivottavasti tää suhde kestää!!että hän tuoksuu hyvälle ja hoitaa hampaansa. Hänen täytyy olla seksikäs ja karismaattinen, joka pitää minua kun kukkaa kämmenellä. Hänellä on oltava huumorintajua ja elämä kunnossa itsensä ja muiden kanssa. Hän arvostaa kauniita ja älykkäitä naisia. Hän pysyy sanojensa takana ja matkustelee kanssani maailman ympäri. Näin vähään minä tyydyn! Jos tunnistit itsesi tästä, niin etsi minut!
Minä kirjoitti:
että hän tuoksuu hyvälle ja hoitaa hampaansa. Hänen täytyy olla seksikäs ja karismaattinen, joka pitää minua kun kukkaa kämmenellä. Hänellä on oltava huumorintajua ja elämä kunnossa itsensä ja muiden kanssa. Hän arvostaa kauniita ja älykkäitä naisia. Hän pysyy sanojensa takana ja matkustelee kanssani maailman ympäri. Näin vähään minä tyydyn! Jos tunnistit itsesi tästä, niin etsi minut!
Harvinaisen rehellistä ja suoraselkäistä tekstiä! Harvoin naiset miehiltä mitään pelkästään haluavat, he vaativat! Nämä vaatimukset verhotaan kauniisti "etsin vain tavallista suomalaista miestä joka on rehellinen, jne." tyyppisiin lauseisiin. Toki kauniinpaa kuin toisessa ääripäässä oleva brutaali miehinen "haluan pillua" viestintä, mutta ei sen informatiivisempaa. Naisten tuleekin vaatia miehiltä niin kuin miehetkin vaativat naisilta. Vaatimattomuus kaunistaa mutta rehellisyys maan perii!
- erkkinen
No rahaa ja jöötiä, tietysti rakkauttakin. Lämmin koti on hyvä saada. Jenni kannustaa Kimiä yhä uusiin suorituksiin yökerhoissa. Raha ratkaisee.
Jenni olisi työtön tyttö, jos ei olisi Kimiä.
Jos jenni alkaa nalkuttaa, sanoo kimi, että jos ensiksi vaikka imaset.- Helinä keiju
Mies joka osaa rakastaa on harvinaisuus ja jos sellaisen löytää niin siitä kannattaa yrittää pitää kiinni.
Rehellisyys, uskollisuus, toisen huomioon ottaminen, lämpö, turvallisuus, huumori, mutta ennenkaikkea rakastelemisen taito on tärkeää, jos se toimii, niin siitä voi tulla jopa riippuvaiseksi:)))
- ollonen
Miehet etsivät naisista ns. "hyvää jätkää" jota on kiva napsauttaa ja vetää tupakat päälle.
Mitä muuta luulet miesten etsivän. - 32vee
Haluan miehestäni lähimmän ystäväni. En halua tyttöjen juttuja enkä miesten juttuja , haluan vain meidät kaksi.
Ja tottakai meillä molemmilla on muita ihmisiä; ystäviä ja tuttavia, yhteisiä ja omia.
Haluan hänen kertovan minulle asioistaan. Kerron itsekkin asiani.
Haluan molempien meidän pitävän kotimme kunnossa. Se tekee, joka ensin ehtii. Siistiä pitää olla ja siisti pitää olla. Jos ei toimi, niin sitten tapellaan ja sovitaan.
Haluan huomiota ja halauksia. Välillä enemmän ja välillä vahemmän. Hänkin haluaa aamupusuja ja iltapusuja ja kehuja ja saa.
Halailemme toisiamme ja istuksimme kaulakkain. SÖPÖÄ! eikös vaan, kuulostaa niin imelältä itsellenikin..
En halua olla mikään itsestäänselvyys. Ei hän ole minulle itsestäänselvyys. Eihän meitä aina ole ollut. Vaikka onkin ollut 15 vuotta!
Ja kaiketi siksi jaksetaan, kun arvostamme toisiamme. - Lion Lady
Eli sitä että ei ole miesten töitä ja naisten töitä, vaan tehdää kaikki kotiaskareet yhdessä. Siivous, ruuanlaitto, lastenhoito, autonpesu, tiilikaton korjaus, ym. yhdessä hoituu kun vaan osataan olla tasavertaisia. Tietysti nainen odottaa mieheltä sitä erittäin ihanaa huomiota, joka saa naisen tuntemaan olonsa lähestulkoon filmitähden kaltaiseksi. Rakkaus on kaikkein tärkein, sitä ilman ei ole minkään valtakunnan parisuhdetta.
Itselläni on mies, joka rakastaa minua yli kaiken, muistaa syntymäpäivät ja hääpäivät (12v täynnä), hoitaa lapset, kun itselläni on hankala työvuoro tai jos lapset ovat sairaana, tekee aivan mahdottoman hyvää ruokaa (Suomen Jamie Oliver), siivoaa kotia, osaa rakentaa uutta ja remontoida vanhaa, on erittäin mahtava rakastaja. Toivoisin kaikille naisille yhtä ihanaa miestä, mutta ikävä kyllä niitä ei kasva joka oksalla. ;} - muutenvaaN1
tasa-arvoisuus ja yhteenkuuluvuus niin henkisellä kuin fyysisellä puolella..elikkäs..miehen pitäis siis olla miun olonen ihminen..arki sujuis kuin tanssi,ei turhia kinoja...samat asiat kiinnostaisi...hymyiltäis vaan ja ah..kaikki olisi niin ihanaa...kunnei nyt vaan tuulis lujaa et nää haperot unelmat pysys kasassa..;-))
- tarjasusanna
Miehen tulee olla mies eikä hiiri.Eli ottaa paikkansa perheen päänä.(Silloin nainenkin saa ola nainen.)Kuunnella,ottaa kantaa..osallistua perheensä elämään,yllättää iloisesti silloin tällöin--esim.merkkipäivinä.
Miehen tehtäviin kuuluu viedä lapset ulos..tutustuttaa heidät kodin ulkopuoliseen maailmaan.(Äidin tehtävät ovat enemmän kodin sisällä.)--ei ole siis mitään hirveitä vaatimuksia!!!
Sitten kun tämä on kunnossa voidaan alkaa puhumaan myös seksuaalisesta tyydyttämisestä.Ihanne tilanteessa kumpikin parisuhteen osa puoli tahtoo ajatella ensi toisensa tyydyttämistä.´mitä voisin tehdä sinun hyväksesi`- ajatuksella.- sattuikaan
Hyvä TarjaSusanna, olen miehenä aivan samaa mieltä. Haluan tosiaan olla perheen pää, johon naiseni voisi vaikeissakin asioissa turvautua ja luottaa. En tietenkään halua olla öykkäri, tottakai asioita pohdittaisiin myös yhdessä. Näin toimien uskon, että naiseni haluaa rakastaa minua ja rakastella kanssani....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816