Toinoi auerin juttu makaa nykyjäs?
Alkaako oleen selvillä meinaan kuka se oli se tekijä?
Mullon vatta kuralla konnemmää tiärä.
millaitoinoinniinku
8
256
Vastaukset
- kansalletekijäonselvä
Perheriita ja eukko nollasi miehensä.
- Tietoaon
Murhaaja tuli ikkunasta. Saapui paikalle taksilla Helsingistä. Murhaaja on Porinkin palstalla esillä ollut rikollinen ylilääkäri ja oikeuspsykiatri, joka nykyään on Pirkanmaan sairaanhoitopiirissä. Hän on syyllinen myös Aarnion tapauksessa.
- johnsherlockholmes
Hovimestari on syyllinen.
- Tooope
Anneli on ainakin todettu syyttömäksi. Em mää muut tiä-
- yx-ex-musalainen
Anneli-rouva on AINOA suomalainen joka VARMASTI ei ole murhannut Jukka S. Lahtea; siitä on Korkeimman Oikeuden päätös. Hän ansaitsee kaiken myötätuntomme, naisraukka kun on leskikin.
Sitä en tiedä kuinka suuri osasto Porin rikospoliisissa ja KRP:ssa tutkii tätä selvittämätöntä murhaa. Enkä sitä millaiset välit pikkuisille ikiomaa blogia pitävälla Anneli-tädillä nykyään on omiin lapsiinsa.- TutkintalinjaX
Olet väärässä. Jos näyttö ei riitä, ei tuomioistuin voi tuomita. Todellinen syyllisyys on aivan toinen asia. Sen tietää vain Anneli itse ja ehkä myös vanhin lapsista.
- kaikkijatkuukutenennenki
Jäänee murhaaja kiemurtelemaan omantunnontuskissa vaikka vältti paljastumisensa.
- yx-ex-musalainen
Ei jää. Selvä psykopaatti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709