Ketä äänestätvaltuustoon?Miksi?
Jään tällä kertaa Nukkuvien puolueeseen.
Kuntavaalit.Harjavalta.
7
270
Vastaukset
- Kerrostalonmies
Sinä se näköjään jäät nukkuvien puolueeseen useammassa kunnassa. Minä taas äänestän sosialidemokraattia vaan yhdessä ja se on niin selvä asia ettei kannata kysyä miksi.
- sosiSEKOdemokraatti
Sehän on selvä, että äänestät sosiALIdemokraattia. Voit myös äänestää sosiYLIdemokraattia, sosiSEMIdemokraattia tai vaikka sosiSIVUdemokraattia.
Onneksi demarit ovat iäkkäitä ja nuorempi polvi valitsee järkevämmin. Luonnollinen poistuma hoitaa sosiALIdemokraattisen ongelman maastamme.
Itse ajattelin äänestää Keskustaa. Ovat tehneet valtakunnanpolitiikassa sen verran hyvää jälkeä.
- KD-Harjavalta
KD-ehdokasta äänestä.
- nfvkjsnvd
Pääasia äänestyksessä on muistaa valita jostain muusta puolueesta kuin demareista.
(tuli tuo Karrimaankin elättäminen kalliiksi) - persupekka
Nyt tulee JYTKY.Persuista suurin puolue.
- knvkjs
Persujakin mielummin kuin demareita
- Mihinseäänioikeastimenee
Vai meneekö ääni muutos2011-puolueelle?
http://www.satakunnankansa.fi/juttuarkisto/?cid=1194954154212
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764