kuurotyttöni kaipaa lomailua

mariaana

Tyttöni 23-vuotta haluaisi lähteä Etelä-Suomeen lomalle.
Onko mitään kohteita jotka olisivat erityisesti suunniteltu kuuroille yms. jotka kuuluvat erityisryhmiin.
Minä en pääsisi mukaan, eikä hän minua mukaan haluakaan. Vaan haluaisi kierrellä yksin taikka sitten kavereiden kanssa.

3

566

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MaaKoo

Varmaan esimerkiksi kuurojen yhdistykset, yleensä keskiviikkoisin, joissakin torstaisin.

Kannattaisi katsoa teksti-tv s. 550, esim. yhdistyksen tiedotteet on s. 552. Tai urheilutapahtumiin... niissä on nuoria ollut paljon, se tieto 553.

www.kl-deaf.fi ja www.skul.org netistäkin voi kattoo.

• tii

Mä olen 24-vuotias turkulainen tyttö ja kuuleva, mutta osaan viittoa jonkun verran kun olen opiskellut sitä kahdessa paikassa vähän pitempään (Turussa ja Rovaniemellä).. Ainakin jos häntä kiinnostaisi Turun kuurojen yhdistyksellä käydä tai jossain niin meillä saisi ainakin majoittua turvallisesti =) En tiedä millaista lomaa hän tahtoisi viettää ja milloin.. Enkä oikein tiedä, no kuurojen leirejä taitaa olla kesällä ainakin jotkut ev lut seurakunnat järjestää kaikkien erityisryhmien leirejä joissa on hirmu kivat ohjelmat omalla kielellä.. Niistä saa tietoa varmaan omalta paikkakunnalta =) Muista en tiedä.. Mutta mun osoite on tiiti19@hotmail.com jos tahdot miettiä asiaa.. Mulle vain tuli mieleen että olisi ihana pitkästä aikaa (2 vuotta..) päästä viittomaan, ja vielä jonkun aika samanikäisen kanssa =) Vaikka kielitaitoni voikin olla vähän ruostunut, niin ainakin varmaan pärjäisi.. Mutta ehkä etsit tietoja juuri leireistä tai retkistä tai jostakin, niistä en osaa sanoa, ehkä joku muu osaa? (=

Kaunista päivää!

• susi

kuurojen leirit.. löydät www.kl-deaf.fi sivustolta... ja sieltä myös näet, milloin ja missä järjestetäään ja millaisia leiriä on tulossa... ja samalla on hakuaika..ketkä pääsee, mutta yleensä ensikertalaiset pääsevät sinne heti...

toinen mahdollisuus on kysyä kuurojen lasten vanhempain liitosta.. sielläkin järjestetään joskus leirejä.. en tarkaan tiedä... onko tänä vuonna...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1628
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1394
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1143
    4. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      55
      1025
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      932
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      913
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      840
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31