Miksi äänestät?Ketä sinä äänestät uuden Eurajoen valtuustoon?
Paras vaihtoehto äänestää KD-ehdokasta.
Eurajoki.Kuntavaalit.
14
440
Vastaukset
- degröna
vihreitä äänestän
- Äly000000
Onk sul joku galluppi menos?
- pekkadegröna
Pekka Haavistosta seuraava presidentti ensi vuoden vaaleissa. Viimeksi jo lähellä voittoa. Niinistö kaatuu tulevissa vaaleissa ja jos Sauli ei osallistu, niin Haaviston valinta presidentiksi on varma asia!
- pof
Ei ikinä Pekka of Finland presitentiksi
- Xhlxlcyl
Vihreitä myöskin! Ja toivottavasti monet muutkin äänestävät vihreitä!
- KD-Eurajoki
Äänestä KD-ehdokasta.Nyt tulee KD-jytky.
- duunarieurajoelta
Eurajoen perussuomalaisia tietenki.
- RantanenMustonenjne
Just niin, ja tällä kertaa naisehdokasta!
- Ras.si.stit
Miksi duunari äänestää persuja,ei persut ainakaan työläisen eikä köyhän asioita aja.
- punikkielämänloppuun
Sanotaan että "hukkuva tarttuu oljenkorteenkin" ja niin se on . Vasemmistoa ei Suomessa ole ollut jälkeen, Paavo Lipposen hallituskausien jolloi köyhältä leikattiin ja porvarille annettiin, mitä se pyytää kehtasi ja kehtasihan se. Jostainhan sitä turvaa on etsittävä, kun punakaartiakaan ei nykypäivänä ole eikä Valtteri Vallia Eurajoen suurmiestä, ansaitsi patsaan kirkonkylään, vaikka torille.
- Kokoomus-Eurajoki
82 valtuustoon.ÄÄNESTÄ...!!!
- hahahahaha
mä kuolen nauruun buahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. kokomusut
- Niinsemeneeaina
On kahdet kumisaappaat eli olen varakas ,siksi äänestän kokoomusta !
- käököäö
Kuka selvittää kuntavaaliehdokkaiden rikostaustat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745