Se on vaan totuus.
Onneksi RKP katoaa Suomesta
11
130
Vastaukset
- aika.nannaa
Erittäin hyvä asia.
- nhbgb
RKP aiheuttaa vaan ongelmia.
Vi skall se nu efter valet hur det gick.
- KaruKohtalo
Niinpä. Kyllähän rusujen etuilupuolue katoaa rusujen myötä. Ilmiselvä asia.
Kyse on vain siitä, koska se on liian pieni edes rahalla ostettavaksi hallituksiin...-Kyse on vain siitä, koska se on liian pieni edes rahalla ostettavaksi hallituksiin...
Näin juuri.
Täytyy toivoa, että seuraavissa eduskuntavaaleissa löytyy selkeä 2-3 puolueen tasapainoinen hallituskombo, niin RKPtä ei lehmänkauppapuolueena tavata.
Mitään sikspäk-stubbidå-söhläystä ei enään våi sietää.
- önskafårmanju
Knappast under vår livstid som besöker den här spalten.
- ahh.onnea
Ei tiedä, mutta pääasia että katoaa.
- optimist66
Tror nog att SFP hänger med ganska länge ännu.
- fhghbhv
Kohtalona on kadota.
- muumihomppeli
Matkaliput Ruotsiin, adjö
- Sääkartoilla
Mielenkiintoinen väittämä, mutta voi olla tottakin. Ilmaston lämpenemisen seurauksena Suomi voi olla muslimimaa parinkymmenen vuoden jälkeen. Silloin ei svekoilla ole valtaa 500 miljoonaista mustaa väestöä kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682421En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361789- 101624
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161535Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009