Ketä äänestät Jämin valtuustoon?Miksi?
Kuntavaalit.Jämijärvi.
8
465
Vastaukset
- KD-Jämijärvi
KD-jytky tulossa Jämillä...!!!
- äänestäjä50
Ei ainakaan yli 65 vuotista, menneen ajan miehiä! Enkä ketään jolla ei oo tautat kunnossa.
- persupekka
Persut paras valinta myös Jämillä.
- kokenut8
Persut HAHA katsokaa kuka koittaa sekoittaa koko kunnan, Valittaa ja urputtaa sekä koittaa vetää omaan pussiin minkä ehtii :(
- Äänestävaan
Persuja kannattaa äänestää niin kylille tulee katuvaloja ja koulu lakkautetaan. Saadaan myös Persujen lapsille pyörätie Mukkalaan. Säästöä tulee myös siinä kun joka asiasta ei valiteta niin ei mene kunnalla lakimiehiin rahaa.
- kuntalainen2
Jämijärvellä on sellainen persu jotta se tekisi itelle pyörätien, rakentaisi omille pelloille kunnan tuella talot,sulkisi koulut, laittaisi posan terveystarkastajat lomalle, ym.. työllistää turhilla valituksilla viranomaisia. Tätäkö kuntaliset haluaa?
- toimeliaisuus.kunniaan
Vaikuttaa minun ja monen muunkin mieleiseltä henkilöltä. Mahtaako saada runsaita EU- ja kotimaan tukia Kartano-Mersun hankintaan? Entä onko kovin halukas jakamaan ansiotonta rahaa ja muita etuja Kierikankylän takamaille? Juuri tällaista henkilöä Jämijärvellä tarvitaan, jotta saadaan nämä vanhat itsevaltiaat kärsimään sappi- ja peräsuolikivuista!
- äänetsepolle
Mää äänestän kelkkailevaa Seppoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764