Miten?
En tarkoita virallista hyväntekeväisyyttä enkä ympäristötekoja yms., vaan pieniä asioita, joilla voi ajan mittaan olla suuri vaikutus jonkun/joidenkin elämään lähiympäristössä.
Miten sinä olet omalla pienellä panoksellasi parantanut maailmaa tai miten aiot sen tehdä?
Oletko parantanut maailmaa?
15
589
Vastaukset
Oma panokseni maailman parantamiseksi on,lukemani
kirja sokea kelloseppä.- hessu51
Autan heitä myös pyykinpesussa ja kauppa-asioissa!
- petterikko
Kävelin metsässä. Kuulin kuusen alta ähellystä.
Metsähiiri yritti kiivetä Salama-akun päälle.
Akku oli yltäpäätä akkunesteessä ja jalka lipsui.
- Pirkule, sanoi hiiri, vielä se onnistuu ja saan
kunnon hörpyt. - T.R.maalari.N
taitaa olla se, että olen joinain hetkinä onnistunut pitämään suuni kiinni.
...ainakin se on silloin tuntunut suurelta ponnistukselta!Tiedän mistä puhut.
Olen aina sellaisessa tilanteessa nostanut mielessäni salaa hattua itselleni ja iloinnut, että edes välillä näytän osaavan. Joskus se on tosi vaikeata, mutta onnistumisen ilo on palkitsevaa.
Tuleekohan meistä vanhemmiten viisaampia?
- ihan kivasti
Herättelen tuolta penkeiltä juopuneita, katsoakseni etteivät ole kuolleita. Sitten ne änkeävätkin mukaani kotiin. Pari sellaista olen hyvyyttäni pelastanut kotiini--eri aikoina tietysti!
Eipä niiden maailam parantunut minun panoksellani, koska nyt ne juovat entistä enemmän, kun itkevät minun perääni...kas kun en jaksanut niitä kuin pari vuotta, kumpaakin siis erikseen.
Ei nuo minun hyvät pienet tekoni olleetkaan lopulta hyviä!!
Ystäviä olemme vieläkin, mutta ne haluavat seurustelua edelleen. Pyh. En kait minä jaksa lopun elämääni tuottaa iloa hyvillä teoillani...- hessu51
Seurustele vain miesten kanssa joilla on oma asunto!
- tyhmyri
hessu51 kirjoitti:
Seurustele vain miesten kanssa joilla on oma asunto!
Täytyisi sillä miehellä olla vielä autokin, että pääsis mualimmoo näkemään!
- hessu51
tyhmyri kirjoitti:
Täytyisi sillä miehellä olla vielä autokin, että pääsis mualimmoo näkemään!
Ei käytetty auto paljoa maksa,ei kaikkeen aina miestä tarvita!
- tää nikitön
hessu51 kirjoitti:
Ei käytetty auto paljoa maksa,ei kaikkeen aina miestä tarvita!
Just just menen nukkumaan. Vastaan vielä sinulle.
Minulla ei ole ajokorttia. En ole ikinä uskaltanut ajaa autoa. Eikä minulla olisi edes rahaa auton maksuihin. Hyvä kun saan ruokaa ostettua.
Se "tanssitaidoton, juotuaan ilkeä mieheni", piti huolen siitä, etten töissä saanut käydä. Joten nyt on eläkkeeni TOSI surkea.
Sama mies, josta puhuin tuolla jossain, joka jätti minulle 3000.ooo euron velat.
Kuulostan katkeralta ja oudolta, näiden kirjoitusten perusteella...mutta en mielestäni ole kovinkaan omituinen, enkä varsinkaan katkera ja ilkeä.
Saatan kyllä keretä muuttuakin sellaiseksi iän myötä! MUTTA, toivotaan parasta ETTÄ EN! - Pirre*
tää nikitön kirjoitti:
Just just menen nukkumaan. Vastaan vielä sinulle.
Minulla ei ole ajokorttia. En ole ikinä uskaltanut ajaa autoa. Eikä minulla olisi edes rahaa auton maksuihin. Hyvä kun saan ruokaa ostettua.
Se "tanssitaidoton, juotuaan ilkeä mieheni", piti huolen siitä, etten töissä saanut käydä. Joten nyt on eläkkeeni TOSI surkea.
Sama mies, josta puhuin tuolla jossain, joka jätti minulle 3000.ooo euron velat.
Kuulostan katkeralta ja oudolta, näiden kirjoitusten perusteella...mutta en mielestäni ole kovinkaan omituinen, enkä varsinkaan katkera ja ilkeä.
Saatan kyllä keretä muuttuakin sellaiseksi iän myötä! MUTTA, toivotaan parasta ETTÄ EN!miun pittää tarkisttoo lotto, mie annan sulle ne kolome milliä jos voitan - oota vähä..
- Pirre*
Pirre* kirjoitti:
miun pittää tarkisttoo lotto, mie annan sulle ne kolome milliä jos voitan - oota vähä..
kolome ja vara. Ihan oikeasti eipä käy katteeksi sinunkkaa kohtalosi, vielä ne omat velkansa ymmärtää mutta että toisen..se se on jo liijjaan karmeeta.
Viedäänkö ne ulosmitaten sinun palkasta sitten, jos olet töissä?
Ehkä velkajärjestely oisi paikallaan, mutta tietysti siinäkin mennee monta vuotta, mutta olisihan siinä ainakin joskus toivoa päästä kuiville.
Tunnen muutamia samanlaisia tapauksia elävästä eikä käy todella katteeksi! - tarkistanut
Pirre* kirjoitti:
kolome ja vara. Ihan oikeasti eipä käy katteeksi sinunkkaa kohtalosi, vielä ne omat velkansa ymmärtää mutta että toisen..se se on jo liijjaan karmeeta.
Viedäänkö ne ulosmitaten sinun palkasta sitten, jos olet töissä?
Ehkä velkajärjestely oisi paikallaan, mutta tietysti siinäkin mennee monta vuotta, mutta olisihan siinä ainakin joskus toivoa päästä kuiville.
Tunnen muutamia samanlaisia tapauksia elävästä eikä käy todella katteeksi!Lottoa.
Enkä vielä viitsi tarkistaakaan. Turhaa
pahaa mieltä sunnuntai-illalle.
Katsonkin sen vasta huomenna ja suren arkena.
Jos nyt satun voittamaan, voin antaa avustusta
tuon velan maksuun. 3.000.000.- on kuitenkin
liian suuri summa. Eihän siihen normaali
Lotto-voitto edes riitäkään.
Pirre puhuikin tuosta velkajärjestelystä.
Oletko yrittänyt hakea järjestelyn piiriin?
Ei tässä osaa muuta kuin toivoa, että saat asiat
järjestykseen ja että voisit huolettomana
elää joskus tulevat eläkepäivät. - parantaminen
tarkistanut kirjoitti:
Lottoa.
Enkä vielä viitsi tarkistaakaan. Turhaa
pahaa mieltä sunnuntai-illalle.
Katsonkin sen vasta huomenna ja suren arkena.
Jos nyt satun voittamaan, voin antaa avustusta
tuon velan maksuun. 3.000.000.- on kuitenkin
liian suuri summa. Eihän siihen normaali
Lotto-voitto edes riitäkään.
Pirre puhuikin tuosta velkajärjestelystä.
Oletko yrittänyt hakea järjestelyn piiriin?
Ei tässä osaa muuta kuin toivoa, että saat asiat
järjestykseen ja että voisit huolettomana
elää joskus tulevat eläkepäivät.jäikin kokonaan käsittelemättä.
Olin tänään tilaisuudessa, jossa kerättiin
rahaa erään Sri Lankalaisen lastenkodin
ylläpitoon.
Sinne tulee myös vuodenvaihteen katastrofin
kodittomia, vanhempansa menettäneitä lapsia.
Paninhan minäkin korteni kekoon. Toivottavasti
menee siihen tarkoitukseen, johon varoja
kerättiin.
Ehkä tämä nyt ei käy aivan maailman parantami-
sesta, mutta onhan lisänä "rokassa". Mitä, jos etsisit välillä sellaisen kohteen, joka tuottaisi sinullekin vähintään hyvän mielen palkkioksi. - Ellei paljon muutakin.
Luulen, että pitkällä aikavälillä juopottelun mahdollistaminen ei oikeastaan olekaan hyvä teko. Joskus hetkellinen julmuuskin voi kääntyä pitkällä aikavälillä hyväksi teoksi, jos se saa ihmisen itsensä havahtumaan. - Hengenpelastaminen on tietysti toinen juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144