linja -auto vuoron aikaiseksi Porista Uuteenkaupunkiin autotehtaalle tietysti Eurajoen ja Rauman kautta. Porissa on hirveästi tyhjiä asuntoja ja kai niitä Eurajoelta sekä Raumaltakin löytyy. Olen käsittänyt , että työntekijöitä löytyy , mutta asunnoista on pulaa !
Saisiko kukaan ...?
5
197
Vastaukset
- Linjaaodotellessa
Kyseinen linja viimetiedon mukaan rakenteilla.
- klhkhl
Noin 2-tuntia per suunta, ja jo nyt Rauma-Uki lipusta jota "tukevat" pyytävät 4€ suunta. Pori-uki olisi varmaan sitten 8-10€ per suunta.
Runsaan 10€ tuntipalkalla ei taida kauheasti motivoida. Ja montaa kenellä mahdollisuus kulkea närästää tuo huonomaineisen vuokrapuljun välissä olot.
Suoraan tehtaan kirjoille vaikka lyhyilläkin soppareilla, tuntipalkka 12€ tunti, ja tessin noudatus sekä mahdollisuus tehdä tessin alla tunnit täyteen 3 tai 4 päivässä.
Ei tarvisi etsiä kusetettavia enää. - optimismionpoikaa
Viivyn työmatkalla yli neljä tuntia päivässä ,hyödynnän ajan nukkuen tai opiskellen!
Ei tuota tuskaakaan ja saan työkokemusta ,mitä en muuten saisi.
Työpäivän pituudeksi tulee n. 12 tuntia,mutta empä ole "pahanteossa" !- malkein
Vuokrafirman silmään kusemista ei sitten kannata mainita papereissa, kukin tekee mitä haluaa. Siitä neljän tunnin matkustamisesta täytyisi saada korvaus.
Mutta tervemenoa.
- Hommahanskaan
No nythän Porissa on herätty toimimaan , mutta Eurajoella kunnanjohtaja ja arvoisat valtuutetut nukkuvat edelleen ruususen unta. Tarttiskos jotain tehrä ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712