Kuinka Megane Sport tourer vm. 2011 saa navigaattorin vaimennettua niin että sen kommentteja ei tarvitse ollenkaan kuulla? Eli toiveena että toimisi siten että pelkästään radio käytössä. Näin siksi että autoilua on vain tutuissa maisemissa ja Navista lähinnä vain haittaa/ häiriötä.
Vm. 2011 Farmarin Navigaattori hiljaiseksi?
Megsunen
2
174
Vastaukset
- Segane
Meillä myös vastaavan vuosimallin megane. Navigaattorista meillä ainakaan ei kuulu mitään ääntä ellei ohjelmoi jotain osoitetta ja radio kuuluu ihan normaalisti. Muuten navigaattori käynnistyy aina radion napista ja itsekin olen ihmetellyt eikö sitä saa erikseen pois päältä.
Mitä olen uudella vastaavalla päässyt ajamaan, niin siinä on navinäyttöön yhdistetty kaikki mahdollinen navigoinnista radion säätämiseen ja on paljon tuota vanhemman mallista kehittyneempi versio. - nappulaaa
Saa pois päältä kun hetken viisii nappulaa käällellä saa myös äänet erikseen pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784