Raili Hilden, SDP

Äänestäjä.X

Missä Heinolan kaupunginhallituksen nykyinen puheenjohtaja Raili Hilden (SDP) oli töissä silloin, kun hän oli vielä työikäinen?

Mikä on Raili Hildenin koulutus?

20

1315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hopi.hopi

Voisitteko demarit vastata avaajan kysymyksiin, jos Raili Hilden ei itse halua vastata.

Kait te edustajanne taustat tunnette.

• Poislähtijä

Itä-Häme 8.4.2017, palsta "Paikallisuutiset", sivu 9.
      Vaalimainos.

Kunnallisneuvos, kaupunginhallituksen puheenjohtaja Raili Hilden, SDP
      arvokas vanhuus - turvallinen lapsuus
      Kymmenet vuodet valtuutettuna ovat näyttäneet, mikä olen naisiani. Pienessä kaupungissa tunnetaan ihmiset, eikä henkilöä voi mainoksilla muuksi muuttaa. Jos tuntuu siltä, niin äänestä kuten ennenkin.
      Yhteistyö on voimaa.

Toisin sanoen "kymmenet vuodet valtuutettuna..."
      Mitä kehitystä ja millä alueella Heinolassa on tapahtunut kymmenien vuosien aikana, Raili Hildenin toimiessa valtuutettuna ja kaupunginhallituksen johtajana?

Kertokaa, jos tuntuu siltä, että me Heinolassa tiedämme...

• Pikku.diagnoosi

RH vaikuttaa kylmän kalsealta ihmiseltä. Tyypillinen demari?

• saakaswili

Högarin merkonomi...

• Anonyymi

Kauppaopiston naiset todella kääntää mun päät.

• tamboxkuitu

Olisko kuitenkin ollut rullalla?

• LisätkääSaavutuksia

Kyllä on hän on saanut paljonkin aikaan. Heinolaan valmistuu pian palvelutalo Hopeasilta entisen tilalle ja entä Bullmerin penkki öisiä kulkijoita varten...

• Anonyymi

koska sen äiti oli siellä hoidossa eikä railin mielestä saanut kunnon hoitoa.ja on ex kaup johtajan vaimo rotko.reitä pitkin huipulle ja sanoin tytär pääsi äidin järjestelyillä töihin kaup ja veron maksajat maksoi koulutuksen mikkelin otavassa. että saivat järjestetyä viran sille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

koska sen äiti oli siellä hoidossa eikä railin mielestä saanut kunnon hoitoa.ja on ex kaup johtajan vaimo rotko.reitä pitkin huipulle ja sanoin tytär pääsi äidin järjestelyillä töihin kaup ja veron maksajat maksoi koulutuksen mikkelin otavassa. että saivat järjestetyä viran sille

Upeaa että Heinolan kaupunki järjestää suojatyöpaikkoja kouluttamattomille naisille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoinen urapolku!

• Anonyymi

Kiitos tiedoista !

• Anonyymi

Jokos Raili on saanut paikan Hopeasillasta ?

• Anonyymi

Politiikan pahin änkyrä, epämielyttävä käytös. Onneksi ei enää kaupungin päätöksiä sotkemassa.

• Anonyymi

Onks tämä Raili Hilden(Rotko, Jäppinen, Virtanen) ollut koskaan varsinaisesti töissä?

• Anonyymi

Eikö työkokemusta ole ainakin kesäteatterin kenkälaatikkokassan laskijana?

• Anonyymi

Onko Raililla noin monta sukinimeä historiansa aikana? Hän on ehtivä henkilö.

• Anonyymi

Ehtivä on, ehtivä on.

• Anonyymi

!!!

• Anonyymi

Onneksi Hopeasilta kakkonen rakentuu muualle kuin nykyisen Hopeasillan viereen, joka aikanaan oli R Hilden tahto, hulluin päätös rakentaa dementikoille hoitopaikka kaupungin ykköspaikalle. Kai demarit aloittaa patsashankkeen Hildenille neukkumalliin Hopeasillan katolle.

• Anonyymi

Hopeasilta kakkonen onneksi Sinilähteelle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      187
      1399
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      931
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      798
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      782
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60