Eli sain alunperin vain yhden avaimen vuokranantajalta, joka sattui hukkumaan. Eilen kävin äänestämässä ja jätin kengän oven väliin. Naapuri oli lyönyt oven kii ja jättänyt lapun, että oven auki pitäminen on luvatonta. Vuokranantaja palaa vasta reilun viikon päästä Lapista. Eli en voi poistua edes kauppaan? Tai sit pitäis aina maksaa 80 euron ovenavausmaksu.
Siis onko oman oven auki pitäminen luvatonta?
Voiko kerrostalossa jättää oman ovensa auki?
7
705
Vastaukset
- jjjjjjjjjjjjjl
Veikkaan, että paloturvapuolelta voi löytyä vastaus. Hommaa uusi kämppä, jos et saa avaimia hommattua.
- trrhrhrtr
Todella ikävä tapaus, että vuokranantaja sattui hukkumaan Lapissa. Luultavasti hänellä ei kuitenkaan ollut kämppäsi avain mukanaan, niin että se olisi mennyt järven pohjaan hänen mukanaan. Kysele perikunnalta.
Niin saan avaimen reilun viikon päästä, eli eipä kannata muuttaa. Mutta noin yleisellä tasolla, voinko kasvattaa kesällä vaikka kurpitsan ja pitää sitä oveni välissä ihan vaan vittuillakseen vaikkapa vuoden noin alkuun? Olen ymmärtänyt, että ovi kuuluu tavallaan huoneistooni ja päätän siitä itse? Ainakin oveen voi ilmeisesti liimata haluamiaan lappuja tai tervetuloa-kylttejä.
Voinko muuten nyt kesällä pitää parvekkeen ovea auki? Tai ikkunoita?
- 87877878
Se herättää naapureissa pahennusta, koska selvästikin yrität merkkailla reviiriäsi rappukäytävään.
- drsadsadsfdsgd
Mitä ihmeen tekemistä vuokranantajan hukkumisella on sun kämpän oven aiki pitämisen kans? Miksi ihmeessä kukaan jättäisi ovea auki lähtiessään kotoaan jonnekin?
- Varmaan.näin
Oven raollaan pitäminen vaarantaa paloturvallisuuden, josta olet sitten vastuussa, mutta raollaan/lukitsematta pitäminen altistaa myös asunnon ulkopuolisten aiheuttamille vahingoille, josta olet sitten myös vastuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906