Eli sain alunperin vain yhden avaimen vuokranantajalta, joka sattui hukkumaan. Eilen kävin äänestämässä ja jätin kengän oven väliin. Naapuri oli lyönyt oven kii ja jättänyt lapun, että oven auki pitäminen on luvatonta. Vuokranantaja palaa vasta reilun viikon päästä Lapista. Eli en voi poistua edes kauppaan? Tai sit pitäis aina maksaa 80 euron ovenavausmaksu.
Siis onko oman oven auki pitäminen luvatonta?
Voiko kerrostalossa jättää oman ovensa auki?
7
822
Vastaukset
- jjjjjjjjjjjjjl
Veikkaan, että paloturvapuolelta voi löytyä vastaus. Hommaa uusi kämppä, jos et saa avaimia hommattua.
- trrhrhrtr
Todella ikävä tapaus, että vuokranantaja sattui hukkumaan Lapissa. Luultavasti hänellä ei kuitenkaan ollut kämppäsi avain mukanaan, niin että se olisi mennyt järven pohjaan hänen mukanaan. Kysele perikunnalta.
Niin saan avaimen reilun viikon päästä, eli eipä kannata muuttaa. Mutta noin yleisellä tasolla, voinko kasvattaa kesällä vaikka kurpitsan ja pitää sitä oveni välissä ihan vaan vittuillakseen vaikkapa vuoden noin alkuun? Olen ymmärtänyt, että ovi kuuluu tavallaan huoneistooni ja päätän siitä itse? Ainakin oveen voi ilmeisesti liimata haluamiaan lappuja tai tervetuloa-kylttejä.
Voinko muuten nyt kesällä pitää parvekkeen ovea auki? Tai ikkunoita?
- 87877878
Se herättää naapureissa pahennusta, koska selvästikin yrität merkkailla reviiriäsi rappukäytävään.
- drsadsadsfdsgd
Mitä ihmeen tekemistä vuokranantajan hukkumisella on sun kämpän oven aiki pitämisen kans? Miksi ihmeessä kukaan jättäisi ovea auki lähtiessään kotoaan jonnekin?
- Varmaan.näin
Oven raollaan pitäminen vaarantaa paloturvallisuuden, josta olet sitten vastuussa, mutta raollaan/lukitsematta pitäminen altistaa myös asunnon ulkopuolisten aiheuttamille vahingoille, josta olet sitten myös vastuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722