Hollolassa kankaan koululla yritettiin ajaa useiden lasten päälle samanaikaisesti.
Koulun wilma sähköpostissa lähetettiin kaikille vanhemmille tiedote, joka säikäytti.
Viestin teksti on nähtävillä iltasanomien nettipalstalla.
Yritettiinkö Hollolassa terrori tekoa?
4
221
Vastaukset
- ownwfrjne
Jännäpojalta suojaikärajat hiukan hakusessa.
- Fghklll
Minä en ole mikään jännäpoika. Jalkojen välisä 23cm kovana.
- xdfrgrffg
Niinkö?
Valehtelet vain.
Minä tiiän sen..
- katsokaalapsianne
Poliisi.fi tiedottaa:
Hollolasta tuli maanantaina aamupäivällä poliisille ilmoitus, että joku kaasuttelee autolla Kankaan ja Salpakankaan koulujen pihoilla ja soittaa kovaäänisesti musiikkia.
Partio meni paikalle mutta ei tavoittanut tuntomerkkeihin sopivaa autoa koulujen pihoilta eikä lähialueelta.
Poliisin tiedossa ei ole, että autoilija olisi yrittänyt ajaa jonkun päälle tai että oppilaille olisi aiheutunut suoranaista vaaraa.
Koulut olivat päättäneet pitää oppilaat seuraavan välitunnin ajan sisätiloissa.
Ilmoituksen mukaan auto oli väriltään vaalea ja farmarimallinen. Poliisi jatkaa asian selvittelyä.
Lähde: poliisi.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764