Luulis pienten lasten äidillä olevan tarvetta olla kotonakin. Pätemisen tarve joillakin on niin kova, että kaikista ihanteista on itse valmis luopumaan. Takavuosina vei vanhemman lapsen päivähoitoon ja oli itse vauvan kanssa kotona. Nyt valtuutettuna aina pois kotoa.
Näistä on muuten läheiset/päivähoidon henkilökunta jutellut. On sitte tietty kaiken muun ajan tietokoneella tai puhelimessa.
Päivähoito
4
541
Vastaukset
- isoperäsinpulleatpurjeet
Kukas tälläsii puhuu henkilökunta on vaitiolovelvollisia.
- Kallistajatyhmää
Päivähoitoon vain ne joiden vanhemmat on töissä/opiskelee tai on sosiaalinen syy, kiitos.
- arcade
Olen samaa mieltä. Meilläkin naapurissa äiti kotona koko päivän ja isä töissä silloin tällöin ( usein vain iltaisin) ja lapsi hoidossa päiväkodissa koko päivän! Olen luullut et lapset joiden toinen vanhempi on kotona ei saa kuin puolipäivä hoito paikan .Ehkä täällä Janakkalassa on toisin.
- Inhottaa
On se jännä juttu kun lapset pitää viedä hoitoon kun ollaan esim. matkoilla tai vauvan kans kotona. Yhteiskunnalta kaikki irti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774