Katoaako tietokoneelta haitta ja vakoiluohjelmat jos palauttaa win 7 käyttöjärjestelmän alkutilaan.
Vakoiluohjelmat pois järjestelmän palautuksella
15
215
Vastaukset
- hiiteen_mokomat
Poista koko vindows.
- laukeatkohousuihin
Saitko taas orkun?
- poiskokowinvakoilu
laukeatkohousuihin kirjoitti:
Saitko taas orkun?
minä ainakin sain ja myös naiseni....
- ggttrreeww
Alkutilasta päivittäminen uudelleen nykytilaan kestää vähintään päivän, jos riittääkään.
- normajo
Päivitykset tapahtuvat vähän kerrallaan viikkojen aikana.
- puhdas-asennus
Ei te pököpäät tajua mitään, aloittaja tarkoittaa Windows 10 omaa palautus toimintoa, joka on ollut jo W8 lähtien. Mutta virukset ja muut jäynät lähtee takuuvarmasti kun tekee palautuksen niin että kaikki henkilökohtaiset tiedostot poistetaan. Valinta tehdään heti palautuksen alussa.
- qwqwqwdwqwdqwd
Poistuu osa, mutta wintowsin omat vakoiluohjelmat ei.
- win-ähky
Windows vaan aloittaa vakoilun alusta tyhjältä pöydältä.
- nussuttaakaikenputkella
Eikä aloita vaan jatkaa samaa täydentävää nussintaa mihin jäikin...
Windowsin vakoiluohjelmat eivät tuolla tavalla poistu. Ne ovat tulleet koneeseen viikottaisten "tietoturva" päivitysten mukana.
Spybot anti-beacon tehoaa telemetriaa lähettäviin vakoiluohjelmiin, kun koneessa on muuten asiat kunnossa eli ei ole Windows - käyttöjärjestelmän lisäksi muuta haittaohjelmaa kiusana.- eivätpysyvästi
Ne lähtevät kyllä pois, mutta tulevat seitsenkertaisesti takaisin.
- tutasaaa
onpa ms akressiivinen...
- WinWakoileeAina
Heinäsirkka iskee takasin joka 22 tunnin päästä!
- winkrematorio
Wintows pitää pommittaa/poltaa napalmilla...
- hyvästiwinkura
Nyt... nyt kyllä lähtee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889