Patrick Tiainen erosi virasta, menee Keniaan
Patrick Tiainen on savustettu ulos seurakunnan johtajan virasta. Hän kertoo Facebook-sivuillaan jättäneen palvelutyönsä toistaiseksi. Tiainen kertoo, että hän alkaa valmistautumaan Keniaan matkaa varten. Näyttää siltä, että hän palaa juurilleen kenialaiseen hurmahenkiseen myllyyn.
https://fi-fi.facebook.com/permalink.php?
https://www.youtube.com/watch?v=Z1OB3mNCiuA&app=desktop
Hurmospappi Patrick Tiainen muuttaa Keniaan
9
429
Vastaukset
Tuo ensimmäinen linkki ei toimi, joten onko muualta olemassa faktaa?
- Titta1098
Hyvä että hän ottaa aikalisän ja antaa aikaa itselleen ja puolisolleen. Tuollaisella työtahdilla loppuun palaminen olisi edessä, mikäli ei osaisI pysähtyä.
- mitäoutoa
Moni ihminen on muuten matkustanut ulkomaille Suomesta, myös Keniaan tai Tansaniaan :)
"Kyllä nyt täytyy Juhlia tämä on todella hieno juttu kun häntä seuraisi kaikki muut hihhulitt perässä tämä on todella hieno juttu Hip hei ja hurraa tämä on elämäni PARHAITA HETKIÄ KUN PUNAPÄÄ PAPPI MUUTTAA TANSANIAAN POIS SUOMESTA IHANAA IHANAA KYLLÄ TEKEE GUTAA."
(mukaellen Toiviaisesta käytävää keskustelua)Noinhan tuosta voisi sanoa. Omasta puolestani en niin riemuissani ole, ja yhä epäilen koko asiaa.
mummomuori kirjoitti:
Noinhan tuosta voisi sanoa. Omasta puolestani en niin riemuissani ole, ja yhä epäilen koko asiaa.
P. Tiainen vaikuttaa mielisairaalta, joten häntä ei varmaan jäädä kaipaamaan Suomessa.
torre12 kirjoitti:
P. Tiainen vaikuttaa mielisairaalta, joten häntä ei varmaan jäädä kaipaamaan Suomessa.
En sentään viitisi ketään sanoa mielisairaaksi ja toisaalta mielissairaudet ovat sairauksia siinä missä muutkin - kuten vaikka katkennut käsi.
- Vituke
mummomuori kirjoitti:
En sentään viitisi ketään sanoa mielisairaaksi ja toisaalta mielissairaudet ovat sairauksia siinä missä muutkin - kuten vaikka katkennut käsi.
Kyllä se mielisairaus- diagnoosi on ihan ansaittu. Terveellä ihmisellä voi olla vaikeita hetkiä, mutta hän tiedostaa ns. normaalin käytöksen rajat. Ja tiedostaa sen, milloin on aika pysähtyä.
YouTubesta kun katsoo Patrickin videoita, niin touhua ei todellakaan voi sanoa terveen ihmisen käytökseksi.
Näitä uskovaisia mielenterveyspotilaita on vain kohtuullisen vaikea pysäyttää tai auttaa. Kun omituinen käytös verhoillaan uskonnollisuudella, niin heille sallitaankin vaikka ja mitä. mummomuori kirjoitti:
Mitään muuta ei voi ajatella häntä katsellessaan ja kuunnellessaan. Mielisairas. Tai sitten taitava manipuloija.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806