Tuore tutkimus osoittaa, että Homo Naledi, yksi evolutionistien viimeisimmistä yrityksistä todistaa evoluutioteoriaa, on todennäköisesti osannut puhua. Homo Naledi näytti vieläpä olevan oikeakätinen.
Näin ne viimeisetkin evoluutio-olettamukset alkavat vähitellen käpertyä omaan mahdottomuuteensa.
Tämä menee samaan sarjaan Lucy:n kanssa, jonka yksi luu todettiin paviaanin luuksi. Myös neandertalinihmisen genomin 99.84 prosenttinen samankaltaisuus meidän genomimme kanssa on tässä yhteydessä syytä mainita. Sekä vielä se, että kallon morfogeneesi on epigeneettisesti säädeltävä ominaisuus.
Linkki ketjussa.
Oikeakätinen Homo Naledi osasi puhua
7
159
Vastaukset
Mitä helvettiä taas sekoilet? :D
Millä ihmeen kretupellelogiikalla kumoat taas evoluutiota sillä että joltain ihmisapinalajilta löytyy odotusten mukaisesti piirteitä meidän ja kaukaisempien apinaserkkujemme välimaastosta?Voi luoja...
- ujdhuhdiuh
On sillä nyt hätä kädessä, kun tuohon tahtiin typeryyksiään suoltaa.
Mitä soppaa pitää syödä että kasvaa neaderthalin ihmiseksi?
Riittääkö sokea usko henkisten kykyjen taantumiseen vai tarvitaanko idioottigeenin epigeneesiin esimerkiksi öylättien ylenpalttista syömistä?Onnistuisko paleodieetillä?
Onkohan kellekään tullut mieleen tehdä lajimääritystä sellaista ruokavaliota noudattaville?- IlkimyksenTeologitäti
Kyllä minua öylätti kun eteen tuotiin öylätti.
- MitenSeKumoaisi
Ja miten tuo kumoasisi evoluutioteorian, vaikka H. naledi olisikin osannut puhua tai olisi ollut oikeakätinen?
Puhetta epäilen suuresti, koska siitä ei olla kovin varmoja edes neanderdalilaisen kohdalla, joka oli naledia aivoiltaan paljon kehittyneempi. Koska kurkunpään pehmytkudoksista ei fossiiliaienistoa jää, on puhekyvyn määritteleminen pelkän Brocan alueen kehittyneisyyden perusteella epävarmaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652349En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331745- 101584
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009