Miksi kanoilla tulee muna vasta perästä? Se johtuu synnistä. Jos kanat eivät olisi tehneet syntiä, niiden ei tarvitsisi munia lainkaan, sillä otsasi hiessä on sinun muniasi tehtävä.
Muniminen on synnin palkka
5
97
Vastaukset
- mullon.teltta
Kanoilla ei ole otsaa vaan heltta. Kanat siis vääntävät muniaan heltat hiessä.
- uskova-urpo
Muniminen on tosiaan yksi kuolemansynneistä. On se kauheeta, että joidenkin elämä menee pelkäksi munimiseksi.
Kanat ovat tosiuskovisia. Ne Huutelevat "Kot Kood Go'D kokokkokoko" kukon ja koko ajan, ettei edes kukko pääse väliin mitään sanomaan.
Oman pesän likaamisen, uskovaiset kyllä osaamme ,sori vaan.
Toisaalta kanat ovat Lordin minimalleja ja suoraan saa.ansta
Siivet selässä, punaiset silmät ja pitkät kynnet. Lisäksi ääni sekaavaa kuin.palstan.pistenikkinuuskijalla...- kotkotkotkotkot
Kanat ovat tosiaan uskovaisia, koska ne syövät maasta kumarrellen siten koko ajan nöyrästi Jumalle. Uskovaisten ihmistenkin pitäisi ottaa mallia kanoista ja nokkia ruokansa lattialta. Jumala tykkää kumartelusta. Kaikki elolliset ovat kuin luotu kumartelemaan.
Turkkilaiset (Turkeys) pelaavat jalkapalloa
https://www.youtube.com/watch?v=In5s7r6JQW0
vai olikone kalkkunat? Englantini ei ole koskaan ollut hyvä aineeni koulussa
koska ei sisältäyt uskontoa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806