Mitäs rekatuille ja muille kuuluu? Miten aiotte viettää vappua? Minä kyllä rauhallisesti munkin ja siman kera vain.😊
Vapun viettoon! (Rek!)
27
317
Vastaukset
Täytyy kai tsiigailla ilmoi et tarkeneeko lähtee pullisteleen biitsil... ;)
KittieChi-chi kirjoitti:
On kai lämmintä säätä luvattu vapuksi?
No tääl on maa valkeena ja lisää vaan pyryttää. Et kai mä sit skippaan noi mun vappumenot... :(
artagnan kirjoitti:
No tääl on maa valkeena ja lisää vaan pyryttää. Et kai mä sit skippaan noi mun vappumenot... :(
Joo, saisi loppua tuo lumen tulo..😣
No sään salliessa ulkosalla, semmoisissa opiskelijoille perinteisissä merkeissä. Eikös tippaleivät maistu siman ohella näin vapun aikaan?:)
- Mukavaa_vappua
Toki tohdit ottaa toisenkin munkin;)
Hmmm... Ehkä virkkaan patalappuja tai kahvipannun myssyä, jos on ihan kaamean kylmä :))
KittieChi-chi kirjoitti:
Vitsailetko, vai virkkaatko oikeasti? Minä yritän virkata koirulle makuualustaa..
Tytsi osaa nippanappa tehdä kylpytakin vyön kun siinä tehdään silmukkaa silmukan perään mutta muu on puhtaasti mielikuvituksen tuotetta kylläkin.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Tytsi osaa nippanappa tehdä kylpytakin vyön kun siinä tehdään silmukkaa silmukan perään mutta muu on puhtaasti mielikuvituksen tuotetta kylläkin.. ;-D
Okei.😊 En minäkään hyvä ole virkkaamaan, mutta kokeilen saanko koirulle makuualustan tehtyä..
KittieChi-chi kirjoitti:
Okei.😊 En minäkään hyvä ole virkkaamaan, mutta kokeilen saanko koirulle makuualustan tehtyä..
No harjoittelemalla hyvä tulee :-) Puudelikin saletisti tykkää omatekoisesta matosta kun siinä on emännän käden jälki nähtävissä..
butch-cassidy kirjoitti:
No harjoittelemalla hyvä tulee :-) Puudelikin saletisti tykkää omatekoisesta matosta kun siinä on emännän käden jälki nähtävissä..
Juu, eiköhän koiru siitä tykkää..😊
KittieChi-chi kirjoitti:
Juu, eiköhän koiru siitä tykkää..😊
No luulisi pehmeän päällä kelpaavan makoilla.. :-)
butch-cassidy kirjoitti:
No luulisi pehmeän päällä kelpaavan makoilla.. :-)
Joo.😊 Mutta eniten koiru tykkää makoilla sylissä tai olkapäällä..😃
KittieChi-chi kirjoitti:
Joo.😊 Mutta eniten koiru tykkää makoilla sylissä tai olkapäällä..😃
Elikkä tykkää lämmöstä ja läheisyydestä.. :-)
butch-cassidy kirjoitti:
Elikkä tykkää lämmöstä ja läheisyydestä.. :-)
Joo, chihut tykkää kovasti lämmöstä ja meidän koiru voi mököttää, jos ei pääse syliini..😄
Meitsillä on vielä harkinnan alla että istuako kotosalla pannumyssy päässä vai lähteäkö mukaan rientoihin ;-) Mitenkä on Chihusen putkirempan laita? Joko on voiton puolella? :-)
Meitsille on jäänyt mukavana muistona mieleen kun alakouluvuosina askarreltiin koulussa vappuviuhkoja. Hitsi vieköön kun sitä jopa oikein odotti. Pitkään oli sellainen täyssininen tallessa mutta muutossa se sitten jonnekkin hävisi.. :-)
KittieChi-chi kirjoitti:
Kiva muisto.😊
Olikos tuollaista tapaa Chihusen koulussa aikoinaan?
butch-cassidy kirjoitti:
Olikos tuollaista tapaa Chihusen koulussa aikoinaan?
Ei tainnut olla..
Jokos olette aloittaneet vapun vieton?😉
- heikko.esitys
Kaikki odottavat Juhannusta ja täällä palstalla ei tapahtunut mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959