Hei, minulla on Hp kannettava windows kymppi pari vuotta vanha ja nyt Wordpad ei toimi eli ei toimi tulostuksessa jättää osan tekstistä pois tai ei ollenkaan tekstiä, tulostimessa on kuitenkin mustetta ja muu tulostus onniituu mutta wordpadin tiedostoon laittaman valtakirjan tulostaminen ei onniitu eikä myöskään jos kirjoitan uuden wordpadilla niin ei tulosta kuin osan tekstiä
Pitääkö joku päivitys tehä ja miten kun aiemmin toimi?
Yritin ladata uuden wordpadin mutta F secury tietoturva varoitti siitä niin en uskaltanut latausta suorittaa.
Löytyykö neuvoa kiitos.
Wordpad ei toimi
8
1142
Vastaukset
- wp10
WordPad 10 löytyy Windows- kaupasta olisiko sopiva?
- epåtietoinen
Koneessani on alkuperäinen wordpad ja toimi aikaisemmin tämä kone on alunperin W7 ja yristyskannettava ja liikkeessä muutettiin kympiksi ja kyllä se padi toimi mutta pari kuukautta sitten rupesi tuo oikuttelu tulemaan.
- linuxuser
sinuna tarkistaisin ensin wordpadin asetuksista, että:
- sivu on A4 kokoinen eikä esim. amerikkalainen letter...
- sivun asettelu on pysty jos pystysivua kirjoitat, jne... - epåtietoinen
Sivun asetukset on kaikki kunnossa mutta ei vaan toimi kunnolla.
Mitä tekee LibreOffice tai muu tekstinkäsittelyohjelma koneessasi? Tulostaako oikein vai onko sama ongelma?
- PDF-
Tulostuuko PDF:ksi oikein? Jos Windowsissa ei ole vielä PDF-tulostinta, niin asenna vaikkapa Foxit PDF Printer tai CutePDF. Jos tulostuu PDF:ksi oikein, niin sen jälkeen tulosta PDF-tiedosto PDF-ohjelmalla paperille.
- hippelihiiri
Minulla lakkasi tulostin toimimasta tämän uusimman suuren päivityksen jälkeen. Ennen sitä tulostus toimi normaalisti.
Poistin tulostin asetuksista kohdan: anna Windowsin hallita tulostinta: ja kas kaikki toimii jälleen hienosti.- yksinvaltiaana
Windows on hyvä renki mutta huono isäntä... vielä kun Windowsin asetuksiin saisi kohdan "anna käyttäjän hallita Windowsia", niin tietoturvakin paranisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa862650En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101704
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181572Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681427- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029