Mitkä ovat teidän mielestänne hyviä meikkivoiteita/värivoiteita? Minulla on herkkä couperosa iho, joskin nenän alue on erittäin taipuvainen rasvaisuuteen ja mustapäihin, eli voisi kai sanoa minulla olevan myös eräänlainen sekaiho? Yritän kuitenkin tätä nenän aluetta hoitaa parhaani mukaan kosmetologilta saamillani ohjeilla. Muuten minulla on hyvin tasainen, kuulas ja näpytön iho, eli sinänsä helppo meikata :) Tiettyjä vaatimuksia minulla kuitenkin meikkivoiteen suhteen on, eli sen pitäisi olla;
1. Hikoilun ja kevyen hankauksen kestävä, mutta kuitenkin perus puhdistustuotteilla helposti pestävä ilman, että täytyy hankaamalla hangata :( Tällä hetkellä käytän kosmetologilta aikoinaan ostamaani värivoidetta, joka kuitenkin lähtee jopa pelkällä vedellä, eli ei oikein kestä hikoilua, saati vesisadetta... Ja sitä ennen käytin apteekin värivoiteita, jotka taas eivät meinanneet lähteä perusteellisimmankaan pesun jälkeen :(
2. Helposti meikkisienellä levitettävä (olen käyttänyt meikkisientä monta vuotta, ja se on minulle luontevin tapa levittää meikkivoide)
3. Tarpeeksi peittävä, jotta peittäsi pienet punastelut
4. Ei tuki ihohuokosia
5. Sisältää aurinkosuojan, joka on vähintään SK15
Levitän aamuisin värivoiteen alle pienen määrän kosteusvoidetta, joten meikkivoiteen/värivoiteen pitäisi toimia myös sen kanssa.
Olisin kiitollinen, jos joku viitsisi auttaa, ettei tarvitsisi kaikkia lähteä erikseen testaan!
Hakusessa hyvä meikkivoide
djgdjfgkfjj
1
195
Vastaukset
- KMT
Kokeile esim. Clarinsin, Cliniquen tai Lancomen voiteita. Halvoista sarjoista ei luultavasti löydy sopivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784