Olisi tarkoitus pitää ensi vuosi sapattivapaata ja lähteä Venäjälle omin päin. Mutta tavallinen turistiviisumi on vain 3kk? Pääseekö sinne mitenkään koko vuodeksi, tietääkö kukaan? Olin siellä viime vuonna juurikin tuon 3kk myös, ja seuraavaksi tekisi mieli olla koko vuosi jos mahdollista.
Viisumi Venäjälle
5
211
Vastaukset
- KoljaRobottaa
Toki onnistuu: työ- ja opiskeluviisumilla saa oleskella Venäjällä 365 pv yhtäjaksoisesti, pitempäänkin.
- mikkoooj
Niin siis tuossahan oli tarkoitus juuri painottaa, että kyseessä olisi sapattivapaavuosi ja olisi tarkoitus lähteä juurikin omin päin. Kirjoitin asian niin selkeästi kuin osasin väärinkäsitysten välttämiseksi, mutta mutta...
- Omatoimisuus
Keskustelun aloittajan rahkeet eivät riitä edes omatoimiseen viisumin hankintaan. Hänen pitää siinäkin kääntyä jobbarin tai ainakin matkatoimiston puoleen. No, hanki se edullisin päivän voimassa oleva turistiviisumi ja jää Venäjälle palaamatta takaisin. Noin simppeliä se on.
- PaidatonPuppeli
Juu sinne vaan kaikki iljat ja muut natsirussakot hihhuloimaan ja paidatonta puppeli-putinia ylistelemään.
- Taistelukaasu
Ei kaikki ymmärrä. Venäjällä ei sitäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784