Kunto romahtanut talven jälkeen

kauden.avaus

nyt pitäisi aloittaa taas hissukseen jalat varmaan menee ihan paskaksi ennenkuin taas tottuu.

9

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 459359u

Talvellakin voi pyöräillä....sisällä tai ulkona, tai sitten jotain muuta lajia.

• Cyclomania777

Mää oon kovas tikis koko vuoden koska ajan fillarilla koko vuoden ja talvel lisäks hiihdän. Liikkuminen kannattaa ympäri vuoden

• Äkkiä kroppa siihen taas tottuu. Jos talvella pyöräily ei houkuta, saa esim spinning-tunneilla persauksiin potkua siten että lenkkeilyn aloittaminen käy kivuttomammin.

• VuodenYmpäriPyöräilen

Nopeasti se kunto vaan heikkenee. Olin kuukauden verran pyöräilemättä ja heti kyllä huomasi, kun heti tuntui olo paljon väsyneemmältä, eikä samat pyörämatkat, jotka ennen meni helposti, niin ei meinanut jaksaa ollenkaan.
      Toisaalta kyllä se kunto palautuu, kunhan vaan jatkaa, eikä lopeta.
      Kun pyöräilee vuoden ympäri, niin kuntokin pysyy yllä ja jonkunverran myös kasvaa.

• pitää.yrittää

Joo huomasin sen kuin tein ensimmäisen lenkin ja vaikeaa oli mutta olosuhteetkaan eivät olleet parhaat mahdolliset (selittelyn makua ;) ) vastatuulta oli melkein kokoajan ja jalat ei tahtoneet jaksaa. Olin melkolailla piipussa lenkin jälkeen sekä inspiraatio nollassa. Mutta kyllä se siitä vielä kun taas vauhtiin pääsee :D

• MatemaattinenTosiasia

Se on just se köyhimpien pyöräilijöiden ongelma, kun ei ole varaa kuin siihen yhteen fillariin, millä ajellaan vain kesät. Sitten saadaan just ja just ne muut pakolliset varusteet hankittua.
      Kahta kunnon pyörää olis paha pitääkin, kun on köyhyyttään asuttava kaupungin vuokrayksiössä, missä ei oo tilaa säilytellä fillareita. Pihalta tai varastosta joku kävisi ne hyvät pyörät varastamassa tai hajottamassa. Ympäri vuoden pyöräily edellyttäisi tyyriiden ajotamineiden hankintaa, ja siinä paikassa köyhä mielellään tinkii. Ostaa vaa ne kesäkelin varusteet, kun kesällä on muutenkin paremmat ilmat ajella kuin talvisin. Se on semmonen mukavuuskysymys. Köyhällä on elämässä niin vähän mukavuuksia, että se ottaa mukavuutta siinä missä pystyy. Sitten noista spinningeistä, niin onko köyhällä varaa käydä kuutta kuukautta vuodessa treenaamassa spinningeissä? Se ei ole mitään halpaa, ja jollain pitää maksaa asuminen, laskut ja sapuskatkin. Niiden lisäksi elämässä on muutakin, mitkä vievät rahaa. Ympäri vuoden pyöräileminen alkaa vaatia pyöriltäkin paljon. Osia menee enemmän ja pyörien vaihtoväli on lyhyempi kuin niillä, jotka pyöräilevät vain puolet vuodesta.
      Kyllä se pyöräily on sellainen harrastus, että ne kilometrit ajetaan lompakon mukaan.

• Bafang

Matemaatikko heitti illan parhaan vitsin :)
        "Kyllä se pyöräily on sellainen harrastus, että ne kilometrit ajetaan lompakon mukaan. "

• tosihomma

Hyvä kun on muitakin köyhiä kuin minä.Matemaatikko kuvaili hyvin.

• MatemaattinenTosiasia
        Bafang kirjoitti:

Matemaatikko heitti illan parhaan vitsin :)
        "Kyllä se pyöräily on sellainen harrastus, että ne kilometrit ajetaan lompakon mukaan. "

Kilometrit tosissaan ajetaan lompakon mukaan. Jos hirveitä määriä pyöräilee, alkaa mennä renkaita ja muita kuluvia osia, ja siihen ei köyhän pyöräilijän rahat riitä. Kun ajelee semmoset pari tonnia kesässä, ei pyörä vielä hirveitä kulu ja renkaita joutuu harvemmin ostelemaan. Siinä pysyy talous paremmin vatupassissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe