Vedätkö tänään kännit?

Kovat.pohjat

Eikös tänään ns. normaalitkin ihmiset töiden jälkeen alkaa dokaamaan? Alkaisi vasta iltapäivällä kaljottelemaan, sitten kapakkaan, siellä näkisi näitä työn sankareita...

12

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä.maistuisi

Ei köyhällä ole varaa kaljaan eikä tupakkaan.

• SeppoRunkman

Köyhällä ei ole varaa vetää kuin käteen.

• ny.rillataan

Miksi ns. normaalitkin ihmiset töiden jälkeen muka dokaisivat? On muutakin tekemistä. Kuten pihan kunnostusta, asunnon kunnostusta, auton pesua ja kunnostusta, ulkoilua, pyöräilyä, retkeilyä, lukemista, seurustelua lasten ja sukulaisten kanssa, vanhusten tapaamista, ruoanlaittoa, grillaamista, elokuvissa käymistä, ulkotapahtumissa käymistä, kaupoissa käymistä jne jne.
      Missä välissä ehtisi dokaamaan?? HÄH?
      Onko aloittaja joku puukallo, joka ei ymmärrä mistään mitään??
      Tavallinen ihminen tekee kaikki nuo yllämainitut ensin, ja jos jää aikaa, voi dokata.
      Mutta viikonloppu on lyhyt, ja kuten sanottu, listasta puuttuu kaikki harrastehommat, jalkapallot, sählyt, puutyöt, käsityöt, maalaamiset ja kaikki muu.
      Uimassakin pitäisi ehtiä käydä.

• Jyväskylän_puukallo

Pötkis se taas vääristää omaa elämäänsä ja antaa ymmärtää, että eläisi itse normielämää harrastuksineen jne. Pötkishän asuu yksin vuokrayksiössään ja ajoittaisista purkauksista päätellen kärsii vakavista ongelmista, joista ryyppääminenkään ei ole poissuljettu.

Toisaalta Pötkis on siinä oikeassa, että suurin osa tavallisista ihmisistä ei suinkaan "vedä kännejä" joka perjantai. Suurin osa taviksista tosiaan viettää sellaista elämää, jota Pötkis kommentissaan kuvaili ja josta hän haaveilee.

Aloittaja ilmeisesti kuvittelee kaikkien ryyppäävän rankasti heti tilaisuuden tullen. Aloittaja kuvittelee niin, koska ei tunne muunlaisia ihmisiä.

• ny.rillataan
        Jyväskylän_puukallo kirjoitti:

Pötkis se taas vääristää omaa elämäänsä ja antaa ymmärtää, että eläisi itse normielämää harrastuksineen jne. Pötkishän asuu yksin vuokrayksiössään ja ajoittaisista purkauksista päätellen kärsii vakavista ongelmista, joista ryyppääminenkään ei ole poissuljettu.

Toisaalta Pötkis on siinä oikeassa, että suurin osa tavallisista ihmisistä ei suinkaan "vedä kännejä" joka perjantai. Suurin osa taviksista tosiaan viettää sellaista elämää, jota Pötkis kommentissaan kuvaili ja josta hän haaveilee.

Aloittaja ilmeisesti kuvittelee kaikkien ryyppäävän rankasti heti tilaisuuden tullen. Aloittaja kuvittelee niin, koska ei tunne muunlaisia ihmisiä.

Minä en valitettavasti ole pötkis, asun espoossa.

• 24pack

Ostin tänään 24 packin ja valmistin lihamurekkeen, sitten poikkesin kävellen kirpputorilla, klo 17 kieppeillä katsella jääkiekkoa ja hörppiä olusia..... ni kyllä puuhaa on. elikä peskää te työläiset autojanne ja keskustelkaa,-tuollaiset perslävet.

• niinni-

Elekee toverit ryyppikö,ostakee hyvää sapuskaa ja nukkukaa hyvin niin mieli ompi vireä.

• naattijakas

Mikäs tässä eläkepäiviä alle 50.nä vietellessä. Kaatusin jäällä 15 vuotta sitten mutta paranin parissa viikossa.Yllättävän helposti silloin pääsi,olin kyl ihmeissäni.

• bhjdegyfd

Ja köyhyyspalstalle kirjoittelet...

• Tosi.on

Viina on köyhän ainoa lohtu...

• Aika stressaavaa jos on noin pirusti tekemistä,siinä vielä pikavipit pelivelat lisänä.Ei ihme jos pipo kiristää kun ei ehdi edes sauna-oluita nauttimaan.

• tietoiskua

"Maailman terveysjärjestön mukaan alkoholin käytöllä on yhteyksiä ainakin 60 sairauteen. Haittoja voi syntyä jo lyhytaikaisen runsaan käytön seurauksena, mutta pääosa vakavista haitoista johtuu pitkäaikaisesta käytöstä.

Varsinaisilla alkoholisairauksilla tarkoitetaan sairauksia, joiden ainoa tai tärkein aiheuttaja on runsas alkoholinkäyttö. Näihin lasketaan alkoholiriippuvuus, alkoholimyrkytys, alkoholipsykoosit, alkoholimaksasairaudet ja haimatulehdus. Runsas alkoholinkäyttö aiheuttaa lisäksi neurologisia ja psykiatrisia sairauksia, syöpää, verisairauksia, hormoni- ja ravitsemushäiriöitä, aivoverenvuotoja, sydänlihaksen rappeutumista ja rytmihäiriöitä ja kohottaa verenpainetta. Raskaudenaikainen alkoholinkäyttö voi aiheuttaa sikiövaurioita.

Alkoholikäkäytön seurakset voivat olla kertakäyttöön liittyviä aikuutteja haittoja tai alkoholin jatkuvaan käytöön liittyviä kroonisia haittoja. Terveyshaittojen lisäksi käytöstä voi seurata myös suuri määrä erilaisia sosiaalisia ongelmia, kuten riitoja, lasten laiminlyöntiä, taloudellisia ongelmia tai työelämän ongelmia."

"Uusi Harvardin yliopiston tutkimus paljastaa määrän, joka riittää syöpäriskin syntymiseen.
      Time uutisoiman tutkimuksen mukaan ei tarvitse viettää läpimärkää elämää, vaan riski syntyy jo kohtuullisella käytöllä. Jo pelkästään yksi alkoholiannos päivässä naisilla ja kaksi miehillä lisää riskiä sairastua rinta-, suu- ja maksasyöpään sekä paksusuolen ja ruokatorven syöpiin. Miehillä riski nousi tosin vain, jos he olivat tupakoineet."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      54
      2126
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1464
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1444
    5. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1315
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1024
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      992
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe