Sähköpostin lajittelu alikansioihin ei toimi. Vietin poistaminen onnistuu.
sähköpostin lajittelu ei toimi
12
145
Vastaukset
- Kiire
Juuri niin. Ei toimi. Missä vika? Olen kysynyt selityksiä Suomi24:sta. Ei ole vastattu.
- Koodaria_kaivataan
Sama täällä, rikki ollut jo monta viikkoa.
- parillisina
Eilen toimi, tänään ei sitten millään.
Tarkoituksellako vain parillisina päivinä toimii vai parillisina viikkoina, parillisina kuukausina? - Ongelmia
Taaskaan viestien siirto omiin kansioihin ei onnistu. Kokelin Chromelle, Operalla ja Explorerilla. Aikaisemmin toimi Explorerilla, muttei Chromella, nyt ei millään näistä.
- postipaten.postitoimisto
Luehan ohjeet kuinka saat Suomi24 postisi toimimaan:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14790941/toimiiko-posti#comment-89342339- Vain_selaimella
Haluan käyttää postiani suoraan selaimella millä tahansa internetiin liitetyllä koneella.
- Chromella
Nyt taas lajittelu ei toimi ainakaan Chromella.
ei toimi ei. korjaus kestänyt jo pitkään. tuntuu olevan ylivoimaisen vaikea probleema ylläpidolle.
- varmaanvaikeaa
Eivät ole korjanneet tuota sivun vaihtamisviivettäkään. Valkoinen kuva seisoo.
- posti.toimii.ohjelma.ei
Eikös kannattaisi asialle tehdä jotain ihan itse. Suomi24-posti toimii ihan hyvin käyttäen IMAP-mahdollisuutta eli käyttämälää sitä oikealla sähköpostiohjelmalla, seuraavassa ohjeet:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14790941/toimiiko-posti#comment-89342339 - Chromella
Taas lajittelu selaimella jumissa.
- ihmettelen.siis.olen
Eikö kelpaa tässäkin ketjussa esitetty IMAP ja oikea sähköpostiohjelma? Voithan sitä selainversiota käyttää silloin kun se toimii ja oikeaa sähköpostiohjelmaa muulloin. Voi käyttää yhtäaikaa, siis IMAP:n käyttö ei estä selaimella sähköpostin käyttämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816