Katsoin eilen aamulla ennen töihin lähtöä paikallisuutisia, että jossakin tuolla itä-suomessa rakennetaan jotakin juoksuhautaa elementeistä muistoksi viime sodille. Siis se mua mietityttää, miksi just juoksuhauta siihen piti rakentaa, miksei jotakin muuta. Se sotien muisteleminen on kai se sotaintoilijoiden taivas?! :D On se järjetöntä että ihmiset Suomessa menevät jonnekin elämyspuistoon ja siellä odottaa heitä joku juoksuhauta. Synkistelyhän sopii hyvin suomalaisille sotaintoilijoille.
Nyt kun se juoksuhauta rakennetaan, niin menkää heti kun se on valmis testaamaan kuinka hienoa se sotiminen oikeesti on?! Joku ampumaan vastapuolelle tykeillä oikeita ammuksia ja konekiväärillä ammustelemaan kovilla neukkumyssy päähän. Sitähän te olette kovasti haikaillut kunnei missään ole aikoihin sodittu niin nyt voisitte kokeilla ihan aidossa ympäristössä. :) Silloin päästäisi teistäkin eroon kun ampuisitte siellä vain toisenne.
Juoksuhautaa rakennetaan. Jipii!!
1
179
Vastaukset
- Telecasted
Se juokuhauta muistuttaa sodan kauhuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712