Joku idiootti asialla taas

Järjetöntä-shittiä

Nostelee vanhoja ketjuja uusien tuoreiden tullipuomiksi.

18

233

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Idiootista en tiedä, en tunne,
      vaan voisihan sitä tehdä ihan uuden aloituksen ko aiheesta.

Tässä iässä näillä muistipisteillä
      voisi ihan hyvin höpistä uudelleen samat asiat.

• mä-rakkaudesta-laulan

No, ei voi, koska heti tulee huomautus, että tästä on jo kirjoitettu (minähän jo kirjoitin tuosta) aikaisemmin, tai opastus johonkin "renkutusketjuun" runojen kera ja lisätä siihen sopiva musiikki. DD

Minä se en ole, joka nostelen mitään, mutta tunnen nuo oireet/tavat täällä.

• mä-rakkaudesta-laulan kirjoitti:

No, ei voi, koska heti tulee huomautus, että tästä on jo kirjoitettu (minähän jo kirjoitin tuosta) aikaisemmin, tai opastus johonkin "renkutusketjuun" runojen kera ja lisätä siihen sopiva musiikki. DD

Minä se en ole, joka nostelen mitään, mutta tunnen nuo oireet/tavat täällä.

Onhan siellä menneisyydessä monia hyviä ketjuja,
        miksei niitä voisi jatkaa jos siltä tuntuu.
        Siinähän vain tulee esille se kuinka maailma muuttuu kuomaseni.

Mielelläni nostelisin jos vaan joutaisin ja olisi luppoaikaa kuopsutella menneitä juttuja.
        Ehkä joskus...

• AlaikäisiäkinTäällä

Ja alaikäisiäkin näkyy olevan täällä. Jotkutovat kirjoitelleet täällä jo kauan, vaikka 60-vuotispäiviinkin on vielä pitkän aikaa. Kertoivat kai huomaamattaan yhdessä synttäriketjussa.

• kirjoittamisiin-taas

Ja tiedätkö mitä? Täällä on myös yli-ikäisiä, joita yritetään häätää täältä, mutta vilkaise tuonne 80 palstalle, jossa 12-v häirikkö lähettelee viestejään ja sivustonsa on luettavissa hänen "ylevistä" kirjoituksistaan?

Olen joskus lueskellut niitä ja vaikka en paljon sääliä tunne ulkopuolisiin/tuntemattomiin, niin silloin kyllä tuntuu, että jotain on vialla tässä yhteiskunnassa, jos asiaan ei voida puuttua mitenkään.

• leena-p

Ikivanha Biilimies taas on tullut palstaa sotkemaan, eitaida olla herrallakaan puhtaat jouhot pussissa?

• ö-Öö

YP

Portaali tekee kuolemaa, aikanaan useita satoja kirjoituksia per palsta. Palstoja lakkautettu, eikä nykyisillekkään riitä kirjoittajia. Koittavat tienata rahaa mainoksilla, hankala myydä mainostilaa, jos ei ole käyttäjiä ka näyttää komeammalta, kun paljon ketjuja, joissa paljon kommentteja.

Aikanaan oli todella hurja sensuuri, oli mitä sensuroida. Nykyisin ei sensuroida paljoakaan, muuten ei olisi tämänkään vertaa käyttäjiä.

=DW=

• PööVaanAloittajal

Ja joku kirjoittaa itse VAIN "järjetöntä shittiä" omaksi aloitukseksi. Voihan onnetonta"kriitikkoa".

• tööttt

Liekö jollain tullattavaa tai kullattavaa palstalla
      - kulonpalavaa kiirusta ja mihin suuntaan
      - joku ikivirkeä porukkaa jo aloitti kylänkuulustti äitieenäivien vieton
      - ohikiitelevistä autoista lenteli mäyräkoirain pahvippakkaukset naapurien kerättäväks muun moskan ohella kuten ennenkin.
      - joskus poliitikkojenkin kommenteissa lievä vittuilun teema tunuu elävän.
      Lörpötykset rakkauvesta eii koskaan enää useimpiin ihmsiin tehoa
      kaikkien kauhujen kylässäkään
      -iankaikkisesti vain muistaa maasta tulleensa.

• Tööttt tööttöilee omiaaan, ettei muka...

"Lörpötykset rakkauvesta eii koskaan enää useimpiin ihmisiin tehoa... "
        eikö just äitienpäivien aikaan ole hyvä rakkauvesta haastella...
        Vai ollanko me 60 jo niin töööttt ja tööttt kansaa
        ei sanaa rrakkaus saa sanoa, sen sanominen on töött lörpöttelyääää

onneksi en asu..."kaikkien kauhujen kylässä."

• lemmenlurinatavuan
        rosaliiin kirjoitti:

Tööttt tööttöilee omiaaan, ettei muka...

"Lörpötykset rakkauvesta eii koskaan enää useimpiin ihmisiin tehoa... "
        eikö just äitienpäivien aikaan ole hyvä rakkauvesta haastella...
        Vai ollanko me 60 jo niin töööttt ja tööttt kansaa
        ei sanaa rrakkaus saa sanoa, sen sanominen on töött lörpöttelyääää

onneksi en asu..."kaikkien kauhujen kylässä."

Taetaa teijän rakkauven huastelut ja riiminnä olla jottain muuta ku äetin rakkautta.

• lemmenlurinatavuan kirjoitti:

Taetaa teijän rakkauven huastelut ja riiminnä olla jottain muuta ku äetin rakkautta.

Äitienpäivän aikaan sitä rakkautta on ilmassa jurrikoillakin, kun saavat äidille hehkuvan kauniin rakkausriimein lauletun kortin laittaa. Avot jos se riimi lähtee vielä omasta tuntevasta sydämestä.

En toki voi enää moista korttia äidilleni antaa mutta tiedän, että saan niitä ja tippasilmässä jne, tiedäthän aina herkkä paikka äitienpäivä äidille.

• no.johan.on
        rosaliiin kirjoitti:

Äitienpäivän aikaan sitä rakkautta on ilmassa jurrikoillakin, kun saavat äidille hehkuvan kauniin rakkausriimein lauletun kortin laittaa. Avot jos se riimi lähtee vielä omasta tuntevasta sydämestä.

En toki voi enää moista korttia äidilleni antaa mutta tiedän, että saan niitä ja tippasilmässä jne, tiedäthän aina herkkä paikka äitienpäivä äidille.

Kuolleille äiteilleen rakkausriimi??????

• no.johan.on kirjoitti:

Kuolleille äiteilleen rakkausriimi??????

Kiitos,
        annoitkin hyvän ajatuksen
        tänä äitienpäivänä kirjoitankin edesmenneelle äidilleni, mummolleni ja mammalleni
        ja myös hyvälle anopilleni ihan omat riimit.

Vaikka kuinka olisi elämän aikana ehtinyt läheisilleen kaiken haluamansa sanoa, niin ...
        Vuosien jälkeen on erilaista riimitellä eletystä yhteisestä elämästä.

• eiidiootti

Idiootiksi nimittely, ei lienee meidän ikäisillä ole käytösä, jos on selvinpäin ja ei ole krapulassa.

• jokuhuomauttaja

Avaus oli yksikkönä "joku idiootti"
        ja pitää paikkansa, että joku nostelee.

• New-age

Ihmettelin jossain vaiheessa, miksi muutaman vuoden takaisia juttuja, mutta saatoinpa kommentoida johonkin ketjuun kuitenkin. Onko jokin asia ollut jollekin tuikitärkeä? Ehkä.

• meänslummialueellta

Ja mitä tarkoitusta on heilellä irroitettuja räystäskourujen metallikannattimia toisten tonteille
      - keräsin omalta nurmikkoalueelta niitä 16 kpl
      - tälä kertaa ei ikkunoita tai lamppuja säpäleinä tosin
      - se jahtaaminen jonka kohteeksi vammaiset joutuu nulkkien toimesta
      - roisia menoa jokseeenkin
      - kuten vuosikymmeniä monetkin kertovat kokeneensa - myös itsekin.
      Paitsi että viinakset ja huumeet on alati toisten pääomaa
      -nuppi sekaisin keinolla mill tahansa
      - toisilla vammojen ja sairastelun ynnä vv-vammojen seurauksena -- joskus silmätkin vaurioituneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      73
      2480
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1799
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1654
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1587
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1552
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1407
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      111
      1187
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1128
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1105
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe