Vihdoin ja viimein onnistui! Mulla on paksu ja vaimolla pieni ja tiukka. En ole saanut sisään vaikka liukastetta paljon ei vaan mahdu. Nyt sain sisään puolijäykkänä ja kyrpä täysiin mittoihinsa sisällä siellä oli. Reikä venyi ja oli upean näköinen vaimokin piti hommasta. Ei jää kuulemma viimeiseksi kerraksi.
Nytmahtuipi
Tiukkaareikää
6
885
Vastaukset
- Tiukkaareikää
Mulla sentään on erittäin kaunis vaimo. Sulla poikarukka vain karvainen käsi jota käytät kun näitä luet
Kovasti sinua tuntuu ulostamiseen liittyvät asiat kiinnostavan. Olisiko fetissipalsta sinulle parempi paikka? Anaaliseksissä ei yleensä tavoitella ulosteisiin liittyviä kokemuksia. Kun suoli on tyhjä ja mahdollisesti huuhdeltu ennen peppupanoa, ja penis sekä peräaukko kunnolla liukastettu, on se varsin siistiä hommaa.
- Kinsey
Merlin 72 olet verbaalisesti nokkela henkilö, loppupelissä kuitenkin mieti vähän. Ihmisiä pitää tukea ei polkea
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745